Co rozhoduje o tom, zda podnikatelský projekt bude úspěšný, či nikoli?
Hodnota, kterou dodáváte zákazníkovi. Splníte jeho potřebu tím, že mu dáte kvalitní produkt nebo službu, za kterou je ochoten zaplatit peníze, jež požadujete.
Takže to nemusí být nic inovativního?
Kdepak. Může to být cokoli, co lidé ocení. Podívejte se na Rohlík, to je krásná ukázka služby, co usnadňuje život, proto se firmě daří a expanduje na další trhy. Například obě mé dcery mají malé děti, tudíž jim vyhovuje, že kurýr doveze nákup domů a vynese těžké věci až ke dveřím. Navíc ušetří čas, který by jinak strávily mezi regály, což není s dětmi nic příjemného.
Když máte nápad, je dobré poradit se s odborníky. Byla by škoda, pokud by měl zahynout kvůli chybě, která se dá řešit.