Lokomotiva Re 6/6 dokáže díky svému výkonu 10 700 koní dopravit na rampách ke starému Gotthardskému tunelu vlak o hmotnosti 800 tun rychlostí 80 km/h. Bez problému tak zvládla vozbu i těch nejtěžších rychlíků. V čele nákladních vlaků se pak objevuje společně s řadou Re 4/4 II a III.
Tento tandem s výkonem přes 17 000 koní se také označuje jako „lokomotiva“ Re 10/10, i když jde o fiktivní řadu. Dopraví do hor vlak o hmotnosti 1 400 tun stejnou rychlostí, jako jezdí rychlíky. Horskou trať mohou zdolat vlaky o hmotnosti až 1 600 tun, ale v takovém případě je nutné připojit na konec vlaku třetí postrkovou lokomotivu. Trakční výkon je pak přes 23 500 koní, čemuž odpovídá i spotřeba elektřiny. Proto bylo tak důležité vybudovat Gotthardský úpatní tunel s malými sklony, kde srovnatelně těžký vlak dopraví jediná lokomotiva.