U řady Ae 4/7 byl použitý individuální pohon náprav s přenosem výkonu typu Buchli. Zkonstruoval ho švýcarský inženýr Jakob Buchli a použili ho při výrobě 240 švýcarských lokomotiv, stovky francouzských strojů a uplatnil se v dalších zemích včetně Československé republiky (E 465.0 ČSD). Přenos Buchli byl instalován do přibližně 500 lokomotiv v desítce zemí a umožňoval provoz rychlostí až 140 km/h.
Tento přenos výkonu je charakteristický umístěním pouze na jedné straně lokomotivy, kde jsou velké zakryté převodové skříně s převodovými koly a spojky sestavené z několika pák a ozubených dílů. Díky těmto lokomotivám byla od roku 1928 zvýšena maximální hmotnost vlaků na Gotthardské dráze z 510 nejprve na 630 a následně na 700 tun. V polovině 30. let dosáhla hmotnost vlaků na horských rampách dokonce 770 tun.