Módní návrhářka Mirka Talavašková začala podnikat hned po škole. Mezi její první klientky patřily top manažerky a ředitelky mezinárodních firem, se kterými se postupně sblížila a jednou za čas s nimi zašla na společnou večeři. Stávalo se, že tyto ženy s sebou občas vzaly i kolegyně z branže a kamarádky, které byly z různých koutů světa.
„Mluvilo se v angličtině, především v business language, tedy odborných termínech, kterým jsem vůbec nerozuměla. Na UMPRUM, jinak prestižní škole, nás nic takového předtím neučili. Takže jsem tam seděla, poslouchala a cítila se méněcenná, protože jsem měla pocit, že do té společnosti vůbec nezapadám,“ vzpomíná návrhářka. Postupně se jí podařilo angličtinu zlepšit a do diskuse se zapojit, přesto nepříjemné pocity úplně nezmizely. Na jednom ze setkání se téma sebedůvěry otevřelo a návrhářka se ostatním se svou nejistotou svěřila.