Moto Guzzi Stelvio
Čekání je u konce, nový litrový dvouválec s válci do stran z modelu V100 Mandello se nastěhoval i do vyššího podvozku a začne šířit dobré jméno značky v segmentu adventure cestovních endur.
Je to moderní vodou chlazený vidlicový dvouválec s úhlem rozevření válců 90 stupňů, který značce pomůže zajistit posun od historie k moderním strojům. Motor má 1 042 cm3, výkon 115 koní přichází v 8 700 otáčkách a točivý moment 105 Nm vrcholí v 6 750 otáčkách. Šestistupňovou převodovku lze vybavit i rychlořazením, motor posílá výkon pomocí bezúdržbového kardanu na zadní letmo uložené kolo.
Kola o rozměrech 19 palců vpředu a 17 palců vzadu obouvají bezdušové pneumatiky, do nádrže se vejde 21 litrů paliva, hmotnost plně natankovaného stroje je 246 kilogramů, to jsou spolu s parametry motoru hodnoty, se kterými se může Stelvio důstojně zařadit mezi konkurenci ve třídě adventure modelů nejvyšší třídy. Stelvio nemá aktivní výklopné deflektory, jaké známe z modelu Mandello, místo toho dostalo vyšší plexištít s elektrickým nastavením. Stelvio také jako první model Moto Guzzi dostane radarovou technologii a adaptivní tempomat, varování před kolizí a varování před vozidly v mrtvém úhlu.