Vespa Primavera a Sprint i v elektrice
Na první pohled skoro nic nepoznáte, ale oba nejprodávanější modely prošly další modernizací. Zůstaly charakteristické světlomety i základní tvary samonosného ocelového rámu. Měnily se jen drobnosti jako upravená řídítka a nové rukojetí, část před koleny jezdce, nová jsou také pětipaprsková kola u Primavery a šestipaprsková „spirálová“ kola u Sprintu. U některých modelů je novinkou také přístrojový panel se společnou analogovou digitální částí palubního počítače. Verze Primavera Tech potom jako standard dostává barevný TFT displej. Další novinkou je bezklíčové zapalování pro některé verze.
Hlavní změna je ovšem nabídka pohonu, už nepůjde jen o benzínové stopětadvacítky, oba modely budou i ve verzích Primavera Elettrica a Sprint S Elettrica. Vespy na baterky mají elektromotor integrovaný do náboje zadního kola a pod sedlem umístěná baterie je vyjímatelná, aby se dala odnést a nabít doma. Výsledkem je oficiální zařazení do kategorie moped s maximální rychlostí 45 km/h, nebo klasicky kategorie motocykl, odpovídající výkonově spalovací stopětadvacítce.