Suzuki GSX-S1000GX
Podobně jako se mezi automobily množí kříženci mezi CUV a sportovními vozy ve stylu X4/X6, jsou i v jedné stopě stále víc populární motocykly „crossover“ se vzpřímeným posazem a vyššími zdvihy odpružení, ale ryze sportovním podvozkem a motorem. A to je přesně novinka GX od Suzuki, která na základě sportovně cestovního modelu GSX-S1000GT nabídne odlišný charakter cestování. Jiný posaz, větší plexištít, ochrana rukou i pohodlnější sedlo, a přitom GX s plnou 19litrovou nádrží váží jen 232 kg, tedy pouze o 6 kg víc než GT.
Pod nádrží bude dělat radost čtyřválcový litrový motor s výkonem 152 koní a točivým momentem 106 Nm. Motor je zasazený do stejného rámu včetně kyvné vidlice jako u GT, ale má jiné odpružení se zdvihy 150 mm vpředu i vzadu. Jenže GSX-S1000GX má navíc semiaktivní elektronický podvozek od značky Showa, který dovolí nastavení charakteru odpružení na Soft, Medium a Hard nebo konfigurovatelný režim User, k tomu čtyři režimy předpětí zadní pružiny. Můžete ale použít i režim Auto, kdy si vás motocykl sám zváží a nastaví nejlepší chování. Motocykl také mění charakter odpružení v závislosti na rychlosti a zvyšuje jistotu ovládání při rychlé jízdě nebo naopak lepší ovladatelnost při manévrování.