- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jana Ondříčková | foto: Anna Kovačič
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Co je základem konverzace?
Ochota otevřeně komunikovat. Pak také naslouchat, snažit se porozumět, pochopit se a přijmout také to, že sto lidí znamená sto chutí a že je možná úplně normální si nerozumět.
Jste lektorkou komunikačních, prodejních a manažerských dovedností. Co si lze pod tím představit?
Působím jako lektorka, poradkyně a koučka. Vedu semináře takzvaných měkkých dovedností – soft skills, od vedení týmu přes řízení času, prodejní rozhovor, emoční balanc až po motivaci. Jsem mentorkou a trenérkou, takovou současnou učitelkou komunikace od osobní přes telefonickou, písemnou, prodejní, prozákaznickou až po manažerskou a firemní prezentaci. Je v tom zahrnuta například i business etiketa – novinky, trendy, ale také prevence vyhoření.
Takže jste i něco jako firemní psycholožka?
Pomáhám hledat cesty, jak úspěšně jednat s lidmi okolo sebe, ale i jak dobře vycházet sám se sebou. Na seminářích pro manažery jsem hlavně moderátorkou jejich práce a pomáhám jim, aby se při svém neskutečném pracovním vytížení na chvilku zastavili a na problémy se podívali z nadhledu. Poslední dobou ale funguju i jako terapeutka a důvěrnice. Dnešní semináře jsou kombinací nejen přednášky, workshopu, tréninku, ale i skupinového koučinku, možností sdílení, terapie, protože to teď lidé na všech pozicích a při všech osobních i pracovních starostech potřebují nejvíc. Takže moje role je hlavně učitelka optimismu a jsem jí moc ráda.
Když se podíváte dovnitř firem, zjistíte, že takových travičů studní, kteří umí, ale nechtějí, je opravdu víc než dost. Ovšem leckdy to není jenom jejich chyba.
Připojte se ještě dnes a získejte: