- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
SAYU | foto: SAYU
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Značka Sayu je rodinný podnik. Ani jedna z vás se tohoto propojení nebála? Neměly jste strach, že byste si tím mohly ve finále pošramotit vztahy?
Jana Mohlová (48): Vůbec jsem to předem neřešila, nemám takovou povahu, věci vidím vždy spíše pozitivně. Majda mě hned napadla jako někdo, kdo by mi mohl v podnikání vyhovovat jako parťák a pomoci s výrobou střihů. Máme podobný vkus a nároky. Jsme obě orientované na minimalizmus, kvalitu, čistý design.
Majda Gucfová (24): Mě to také předem vůbec nenapadlo. Člověk se nesmí bát udělat kroky odvážným směrem. A ani jedna z nás není ten typ povahy, která už dopředu predikuje špatné vyústění.
Emoce je někdy těžké vynechat, třeba v situaci, kdy jsme pracovně přetížené a do toho přijde menstruace.
Připojte se ještě dnes a získejte: