- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Marketingová manažerka značky Moët Hennessy Czech Republic Radka Hanrifo. | foto: Anna Kovačič
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Pracujete na pozici vedoucí marketingu Moët Hennessy, jaký je váš vztah k alkoholu?
Kladný. Ne snad, že bych ho denně popíjela, ale vyrůstala jsem v jeho blízkosti. Pocházím z východního Slovenska, od Tokaje, kde má každý vinici podobně jako zahrádku. Studovala jsem sice marketing, ale vína byla vždy můj koníček. V Moët Hennessy pracuji už jedenáct let a mám na starosti marketingový tým. Mojí prací je dostávat šampaňské a další naše značky do povědomí lidí. Česká republika ale patří mezi naše nejmenší distribuční trhy. Nyní se stěhuji s rodinou do Londýna, kde se budu starat o značku Moët na anglickém trhu. Ten je v této oblasti naopak největší v Evropě. Těším se na to!
Seděla jsem tam s těhotenským břichem, ale důkazem o existenci vztahu měla být znalost značky zubní pasty.
Připojte se ještě dnes a získejte: