Marketingová manažerka značky Moët Hennessy Czech Republic Radka Hanrifo. | foto: Anna Kovačič

Vždy jsem věděla, že si vezmu cizince. Manažerka o šampaňském i muži z Fidži

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Marketingová manažerka značky luxusních alkoholických nápojů Moët Hennessy Czech Republic Radka Hanrifo je zajímavá nejen svou prací, ale i životním příběhem. Na dovolené na Fidži se zamilovala do jednoho z místních obyvatel a on se za ní přistěhoval do Česka. Nepředstavujte si ale žádnou červenou knihovnu: „Začátky byly těžké. Když za mnou přiletěl do Prahy, ukázalo se, že si vlastně vůbec nerozumíme. A pak jsem zjistila, že jsem těhotná.“

Pracujete na pozici vedoucí marketingu Moët Hennessy, jaký je váš vztah k alkoholu?
Kladný. Ne snad, že bych ho denně popíjela, ale vyrůstala jsem v jeho blízkosti. Pocházím z východního Slovenska, od Tokaje, kde má každý vinici podobně jako zahrádku. Studovala jsem sice marketing, ale vína byla vždy můj koníček. V Moët Hennessy pracuji už jedenáct let a mám na starosti marketingový tým. Mojí prací je dostávat šampaňské a další naše značky do povědomí lidí. Česká republika ale patří mezi naše nejmenší distribuční trhy. Nyní se stěhuji s rodinou do Londýna, kde se budu starat o značku Moët na anglickém trhu. Ten je v této oblasti naopak největší v Evropě. Těším se na to!

Seděla jsem tam s těhotenským břichem, ale důkazem o existenci vztahu měla být znalost značky zubní pasty.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
, Žena a život