Nemůžeme přece hrát jako Megadeth. Já tomu říkám mainstream rock. Trendy jsou vlastní spíše popu. Rocková muzika žádné módní trendy nepřináší, spíše reflektuje svoji dobu, a proto je tak dlouho na světě. Jde o to, aby pro ni měli muzikanti cit. Já jsem ho u obou kolegů našel." A kytarista Zdeněk Juračka, člen Žlutého psa, jemuž zpěvák Ondřej Hejma říká Ljuba Hermanová českého rocku, dodává: "Dali jsme dohromady nové věci. Uvidíme, co jim lidi řeknou." Muzika Rebels je sevřená, jadrná, bez zvláštních aranžérských příkras. V tom je shodná s legendárním creamovským soundem Rebels v době jejich rozchodu. Jen jednu skladbu si vypůjčili od Erika Claptona, zbylých devět kousků složili loni sami a základy natočili během čtyř dní ve studiu Propast. Snad všechny písničky (texty Pavel Žiška, Ivan Hladík, Zdeněk Borovec a Viktor Dyk) jsou o ženách. V Ruletě lásky se zpívá: Hraju ruletu lásky už pěknejch pár let, pár holek jsem líbal a pár jsem jich položil. "To by asi dvacetiletý kluk zpívat nemohl.
Texty jsou napasované na náš šílený věk," říká Kahn a přihazuje nejčerstvější zkušenost: "Nedávno jsme se rozešli s ženou, i proto mi Kornova nabídka přišla vhod." Trojice se drží zpátky a své další kroky odvozuje od toho, do jaké míry posluchači přijmou album Rebels. "Teprve pak budeme uvažovat o turné, ale nějaké koncerty určitě odehrajeme," říká Korn. Rebels ovšem nepovažuje za krátkodobou aktivitu do doby, než pro něho Karel Svoboda napíše roli v některém z příštích muzikálů. "Bereme to vážně, máme smlouvu na tři desky." Zpěvák a baskytarista Korn je v Rebels služebně nejstarší. Kapelu dal dohromady v roce 1967 se Svatoplukem Čechem. Tehdy zpívali písně Beatles, Byrds, Hollies a prezentovali styl, kterému se říkalo west coast. V Rebels se ještě vystřídala řada muzikantů, než sestava dospěla k vrcholnému dílu Šípková Růženka (1968), k němuž se spojila s velkým orchestrem Václava Zahradníka. Další proměna Rebels, jichž se ujal tehdy začínající manažer František Janeček, byla syrovější. Korn, Jahn a Juračka hráli převzatý rockový repertoár a čile koncertovali v Polsku i v západní Evropě. Nadějně rozjetá kariéra skončila s československou normalizací. "Uznejte, že s názvem Rebels jsme v tehdejších poměrech nemohli uspět," míní Jahn.