Jistě, dryáčnické „nej“ patří k televizní výbavě, jenže soutěž Česko Slovensko má talent se už dávno odehrává jinde. Jednak na Slovensku, protože ji vyrábí a dodává TV Joj, která má práva až do roku 2018, jednak na internetu, kde se počet přehrání od startu letošní páté řady blíží dvěma milionům.
Také proto Prima poprvé zkusila semifinále uvést na webu soutěže o den dříve než na obrazovce. Přesto podle diskusí soudě, pořadu docházejí nejen fanoušci, ale taky dech a hlavně talenty.
Jestli výhru sto tisíc eur získají netradiční krasobruslaři, slovenská Susan Boyle, zpívající roboti, živé sochy nebo exotický akrobat, zjevně nechává většinu národa chladným. A společnost Fremantle Media nepotřebuje vymýšlet nic nového, protože z prodeje licencí od Talentu přes X Faktor po SuperStar slušně vyžije. Třeba nám prodá i soutěž v hubnutí The Biggest Loser aneb Super tělo, již progresivní Slovensko už také zkusilo.