John Romero
RECENZE: V Empire of Sin vládnete městu jako mafiánský boss

Prohibice je v plném proudu a alkohol nejžádanější komoditou. Ale jen jeden z mafiánských bossů...
Nejlepší mafiánské hry, které nejsou Mafia

O nejlepší mafiánské hře všech dob asi s našimi čtenáři netřeba vést dlouhé diskuse. Obzvláště...
Vývojář Dooma v nové hře udělá hratelnou postavu ze svojí prababičky

Jedna z hratelných postav chystané strategie Empire of the Sin má předlohu v prababičce Johna...
RECENZE: Doom 64 je retro masakr, jak má být. Opovažte se ho nehrát!

Doom 64 z kultovní konzole Nintendo 64 se po necelých 23 letech vrátil, aby si ho konečně mohli...
Podle autora Dooma jsou dnes hry lepší, než kdy byly

Legendární John Romero rozhodně netrpí přehnanou nostalgií a užívá si i novinky. Dnešní hry jsou...
VIDEO: Jak by vypadal nový Doom, kdyby vyšel na MS-DOS v roce 1994

Že se nadšení fanoušci snaží udržet své oblíbené hry při životě a neustále je vylepšují, aby na...
Empire of Sin vypadá jako gangsterský Xcom. Sledujte první gameplay
Podívejte se na první gameplay z připravované gangsterské strategie Empire of Sin, kterou kutí...
RETRO: Vzpomínáme na Commandera Keena, ještě než ho Bethesda nadobro zprzní
Společnost Bethesda vytáhla ze svého repertoáru dávno zapomenutou hopsačku z 90. let a hodlá z ní...
Autor nesmrtelného Dooma chystá herní poctu klasickým gangsterkám
Manželé Romerovi oznámili na příští rok strategii Empire of Sin. V roli mafiánského bosse se v ní...
RECENZE: Sigil od autora kultovního Dooma je návrat v čase o čtvrt století
Legendární John Romero se vrací ve stejném stylu, s jakým před pětadvaceti lety změnil svým Doomem...
Manželé Romerovi spolupracují s vydavatelstvím Paradox na strategické hře
Legendární autor Dooma spojil síly s vydavateli hardcore strategií Paradox Interactive a chystá...
Obtížnost ve hrách: jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát?
Jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát? Napište nám, jak vnímáte obtížnost v dnešních hrách.
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma
Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by...
Pohyb hráče v původním Quakeovi byl pomalý, aby mapy vypadaly větší
Jeden z autorů legendární hry prozradil jednoduché tajemství, kterým natáhli herní dobu legendární...
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero
Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného...
Kupte si originální diskety Dooma 2 přímo od Johna Romera
Slavný vývojář prodává originální kopii jedné ze svých nejslavnějších her. V tuto chvíli je cena...
Sedm největších přešlapů herních společností
Někdy nezbývá než si klepat na čelo a tázat se, jak něco takového mohlo někoho napadnout. V...
RETRO: Quake oslavil 20 let. Původně to měla být zcela odlišná hra
Ačkoliv Quake patří mezi vůbec nejslavnější akce, původně střílečkou být vůbec neměl. Někteří...
Projekt od autorů Wolfenstein a DOOM neuspěl. Vznikne demoverze
Dvojice proslulých vývojářů zrušila komunitní financování nové hry Blackroom. John Romero a Adrian...
Legendární návrhář John Romero vytvořil úroveň pro původní DOOM
John Romero svůj nový projekt propaguje mapou pro DOOM, která je předělávkou klasiky E1M4. Původní...
TOP 5 TÝDNE: Povede se konečně film podle hry? Warcraft video je nadějné
Reakce komunity na film Warcraft jsou zatím smíšené. Některým lidem vadí okatý mix počítačových...
Otec stříleček John Romero s novou hrou slibuje evoluci žánru
John Romero v devadesátých letech pomáhal pokládat základní kameny akcí hraných z vlastního...