Blizzard nabízí Diablo 4 zdarma, pokud si necháte vytetovat motiv z hry

  • 14
Společnost Blizzard zvolila pro propagaci chystaného čtvrtého dílu akčního RPG Diablo neobvyklou formu. Každému, kdo si v rámci jejich putovní show nechá udělat tetování s tematikou kultovní hry, slibuje, že ji dostane v budoucnosti zdarma a navíc ještě s přednostním přístupem oproti ostatním.

V polovině devadesátých letech minulého století byly herní společnosti při prodávání svých produktů nebývale kreativní. Například dnes již zaniklý Acclaim kdysi nabízel zaplatit pohřební výdaje chudým lidem, když si na náhrobní kámen nechají vyrýt jeho logo, případně deset tisíc dolarů rodičům, kteří pojmenují své dítě podle hlavního hrdiny hry Turok (více viz náš článek). Zapomenout nesmíme ani na Eidos a jejich celostránkové reklamy na Daikatanu s varováním, že se John Romero chystá z hráčů udělat své děvky.

Nezapomeňte prosím, že tetování je napořád, zatímco značka Diablo už má zřejmě vrchol popularity za sebou.

Z tohoto pohledu je aktuální marketingová kampaň Blizzardu, která bude trvat až do 10. září, vlastně ještě docela krotká, i tak u většiny lidí vyvolává minimálně pozdvižení obočí.

V rámci propagace značky Diablo totiž zaplacení tatéři objíždí svět a nabízejí fanouškům, že jim zdarma vytetují obrázek s tematikou tohoto kultovního akčního RPG. Výměnou za to pak zájemcům slibují dát v zdarma kopii chystaného čtvrtého dílu a to včetně možnosti zahrát si ji přes privátní betu dříve než běžní zákazníci.

Blizzard si najal zkušené tatéry, takže alespoň nehrozí podobné přešlapy.

Akce se odehraje celkem na osmi místech napříč čtyřmi státy, nám nejblíže je z hostitelských zemí Německo, relativně dostupná je stále i Velká Británie..

O zvěčnění Diabla od známých tatérů byl od ohlášení ‚Hell‘s Ink’ kupodivu veliký zájem a tak se o dostupné termíny muselo soutěžit dopředu.

Vítězové jsou již známí, nicméně nemusíte věšet hlavu, stále je možnost nechat si na akci vytetovat alespoň menší katalogovou variantu od „no name“ tatérů. I tady bude ovšem kapacita omezená a přístup bude probíhat jednoduchým systémem „kdo dřív přijde, ten dřív mele.“

Považujeme však za svoji povinnost varovat, abyste si svůj případný zájem pořádně rozmysleli. První dva díly této série jsou sice nezpochybnitelné legendy a ani za ten třetí se v Blizzardu stydět nemusí, aktuální dění kolem této značky však vyvolává nedůvěru. Reputace kdysi milované společnosti je v troskách (viz náš článek) a tak jsme ohledně kvalit chystané čtyřky raději poněkud skeptičtí.

Do jejího vydání pak název Diablo bude vyvolávat nechtěné asociace na nedávnou mobilní hru Diablo Immortal, která se proslavila především svým vydřidušským platebním modelem (viz náš článek).

Díky spolupráci se známými tatéry však alespoň nehrozí, že budou návštěvníci akce pro smích, jako tito nešťastní nositelé nejhorších videoherních tetování (viz náš článek).