Mapa se jmenuje The Inmost Dens, soubor nese název E1M4b a stáhnout ho lze z Dropboxu. Návrh má naznačit, jak se bude hrát Romerův čerstvě odhalený projekt Blackroom.
Ten má totiž odkazovat na hry ze staré školy a připomínat právě klasiky jako DOOM a Quake. Chybět tak nemá speciální pohyb (strafe jumping), arénový návrh úrovní a skákání za pomoci raket střílených pod vlastní nohy.
K mapě pro DOOM pak Romero napsal: „Musíte bedlivě sledovat veškerý pohyb. Tohle prostředí není tím, čím se zdá být.“
Pro Romera je to již druhá úroveň, kterou letos pro DOOM vydal. Ta první byla nezvykle obtížná a cílem prý bylo procvičit návrhářské schopnosti před vývojem nového projektu.
Na Blackroomu pracuje s grafikem Adrianem Carmackem. Společně s ním a dvěma dalšími lidmi ostatně v roce 1991 zakládali studio id Software, kde vznikly hry Wolfenstein, DOOM a Quake.
Blackroom je momentálně možné objevit na Kickstarteru, kde autoři v rámci komunitního financování žádají o 700 tisíc dolarů. Tedy zhruba o 16,8 milionu korun. A lze předpokládat, že kampaň slouží především k propagaci a potvrzení zájmu o projekt. V rámci vývoje moderní střílečky by to totiž byl vskutku malý rozpočet.
Romero přislíbil, že všechny úrovně pro Blackroom bude navrhovat sám. Ke hře se nemá prodávat stahovatelný obsah, chybět však nebude podpora modifikací a kromě klasické síťové hry titul nabídne i desetihodinovou sólo kampaň.
Vydání je plánováno na zimu 2018.