Blizzard zareagoval na kritiku zveřejněním delšího příspěvku na oficiálních fórech. Týmu je líto, že část hráčů není spokojena s výsledkem (mimochodem, podle příspěvku na Redditu je nyní vrácení peněz v případě refundace okamžité). Během startu se hra několik hodin potýkala s přetíženými servery, což autoři opravili. Warcraft 3 je nedílnou součástí DNA Blizzardu a Reforged plánují dlouhodobě podporovat, říkají. Čemu se chtějí v nadcházejících týdenech věnovat?
Koncem týdne vyjde patch, který v režimu Classic opraví barvy a stínování, které vypadají jinak než v původním Warcraftu 3. Opravit by měl mnoho známých problémů, například animace v portrétech, uživatelské rozhraní či chyby v audiu.
Počítá se s návratem online funkcí, jako jsou klany či výsledkové tabule. Implementovat chtějí nový systém MMR (Matchmaking Rating), nicméně tady už mluvíme o větším patchi, o jehož vydání se více dozvíme až v následujících týdnech.
Co se týče in-game cutscén, které vypadají jinak než je Blizzard prezentoval na Blizzconu, tady se nic nezmění. A vysvětlení? „Nechtěli jsme, aby se in-game filmečky příliš lišily od původní hry. [...] Chceme zachovat ducha hry a umožnit hráčům prožít znovu tyto nezapomenutelné okamžiky tak jako kdysi.“
Kritizovanou špatnou optimalizaci či licenční podmínky, podle nichž je veškerý hráči vytvořený obsah majetkem Blizzardu, příspěvek nekomentuje. Tvůrci jen děkují za zpětnou vazbu a ujišťují hráče, že se budou vývoji hry i nadále věnovat.
Otázkou je, proč vůbec v tomto stavu vyšla. Blizzard prochází hlubší krizí, kterou symbolicky odstartoval odchod spoluzakladatele Blizzardu Michaela Morhaima a pokračovala odlivem řady vývojářů. Zdá se, že Blizzard musel šetřit, což se dotklo i vývoje řady her. Například World of Warcraft s expanzí Battle for Azeroth hráče průběžně zásoboval dokonalými filmečky, aby finále posledního raidu expanze vypadalo takto (spoiler).
Jak hru Blizzard prezentoval na Blizzconu 2018