Michaela Tesařová je brand manažerkou společnosti Moët Hennessy a členkou Ladies Whisky Clubu. | foto: Michaela Tesařová archiv

Whisky jako živá voda. Páni je do klubu nevzali, a tak české ženy založily svůj

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Kdo by neznal whisky. Plný, příjemně hřejivý alkohol, ve kterém se ukrývá celá škála chutí, jež dokáže člověka pohltit. „Čím víc o ní budete vědět, tím víc si ji dokážete vychutnat a také ocenit, jak je lahodná,“ nalila nám kousek tohoto poznání whisky brand manažerka Michaela Tesařová. Není ale whisky jako whiskey.

Jak se krásná mladá žena stane odbornicí na whisky, která je dle mnohých čistě mužský destilát?
Ráda bych řekla nějakou hezkou historku o tom, že mě k ní přivedl třeba dědeček, ale tak to není. I když… můj děda je velký bonviván. Vždycky měl skříňku plnou destilátů. Je tedy možné, že jsem to od něj tak trochu okoukala. A moji rodiče pracují celý život v gastronomii. Díky tomu jsem asi měla jasnou životní linku, která mě k tomuto oboru táhla. 

Je na whisky něco zajímavějšího než na jiných destilátech?
Specifické je, že whisky má silnou komunitu. Všichni se v ní znají, drží spolu. To jsem neviděla u žádného jiného alkoholu. I v Česku máme místa, kde se organizují srazy whiskařů. 

Kvalitní whisky poznáte podle toho, že bude mít dlouhý závěr. Delší čas od ochutnání vás provází příjemná dochuť a ucítíte i další lahodné tóny.

Michaela Tesařováčlenka Ladies Whisky Clubu

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se