Pokud nejste známá osobnost, nějak mezi ostatními nevyčníváte nebo nemáte děti, podle expertky na sociální sítě máte mnohem nižší šanci na prosazení a úspěch. V dnešní době bodují u sledujících především slavné tváře a dvojčata.
„Nemusí dělat nic výjimečného a mají více fanoušků než lidé, kteří dělají něco zajímavého. Lidé byli odjakživa dvojčaty fascinováni,“ říká expertka na sociální sítě Hannah Hawkshawová.
Podle ní mají dvojčata větší šanci na kvalitní spolupráce s prestižními značkami, protože i firmy chtějí svůj produkt prezentovat jinou formou, aby oslovily více potencionálních zákazníků.
„Taková je dnešní doba. Mají více možností a pro uživatele jsou takové spolupráce zajímavější,“ doplnila pro Daily Mail.
Ve světě jsou populární například dvojčata Laura a Klaudia Badura nebo Ethan a Grayson Dolanovi. Spolupracují s prestižními značkami a známými návrháři. Pracovali například pro značku Louis Vuitton a navštěvují společenské akce, kam jsou zvány i ty největší hollywoodské hvězdy.
V Česku je populární Little Kao, která je přítelkyní známého youtubera Jirky Krále, a její identické dvojče Little Moni.
Velkému zájmu fanoušků se ve světě těší i šestiletá dvojčata Isabella a Mia, jejichž účet spravuje jejich matka. Dvojčátka už v takto nízkém věku vydělávají slušné peníze a dostávají zajímavé produkty zadarmo.