Americký prodejce hraček pro dospělé Adam & Eve nedávno provedl mezi svými zákazníky internetový výzkum jejich sexuálního chování, fantazií a preferencí.
Více než 1000 respondentů starších osmnácti let anonymně odpovídalo na intimní otázky týkající se chování při pohlavním styku s partnerem.
Z výsledků vyplynulo, že z 37,3 % myslíme na blízkého kamaráda, z 35 % na známého a z 34 % na bývalého partnera. Na slavnou osobnost pak 31,7 %.
Ačkoliv měli respondenti možnost zvolit i více variant zároveň, kolegové z práce obsadili s devatenácti procenty poslední místo v pomyslném žebříčku sexuálních objektů naší fantazie.
Chad Davis, marketingový ředitel společnosti Adam & Eve, se snaží překvapivé výsledky ospravedlnit. "Je naprosto pochopitelné, že nás přitahují obrázky a vztahy, které dobře známe. Naše výrobky mohou pomoci párům nasměrovat své fantazie správným směrem," dodává.