Ilustrační snímek | foto: Shutterstock

Dítě nepotřebuje hračku, co sama jezdí a bliká, ale prostor pro fantazii

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Děti a hra k sobě patří odpradávna. Díky ní se učí a rozvíjejí. Jenže dnešní hra, to jsou převážně hračky. Jejich množství a podoba mohou tento rozvoj spíše brzdit. V té záplavě se totiž děti nedokážou na nic soustředit.

Každoroční boj o peněženky rodičů začal už před několika týdny. Firmy s hračkami vynakládají obrovské sumy na reklamu, aby ovlivnily to, co děti najdou pod vánočním stromečkem. Obvykle jim k tomu pomáhají taková slova jako interaktivní, didaktická, rozvíjející motoriku i smysly. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se