- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Swlag není jen živá a crazy módní značka plná barev a pozitivní energie, je to kompilát mého já, všech mých životních zkušeností a zážitků,” popisuje svůj brand sama designérka. | foto: Archiv Claudie Simon
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Co vás pohnulo k založení značky Swlag v době, která ani zavedeným, natož novým podnikům příliš nepřála?
Předtím jsem v Německu vedla rodinný podnik s ručně zpracovaným sklem. Během té doby ale zanikl, takže se pandemie přímo dotkla také mého podnikání. A protože jsem najednou neměla co dělat a založit vlastní značku byl už dlouhou dobu můj sen, začala jsem se věnovat módnímu designu. I když jsem v oboru byla úplný laik a začátečník.
Už po pár dnech jsem věděla, že v Miláně zůstanu, i když jsem tam byla úplně sama a nikoho v Itálii neznala. Bylo to trochu jako láska na první pohled.
Připojte se ještě dnes a získejte: