Křivé obvinění
Chevrolet sice na výtku ještě před zveřejněním onoho díla zkázy zareagoval instalací příčného listového pera na zadní nápravu a zkrutného stabilizátoru na přední nápravu, ale bylo pozdě. Alespoň tedy z psychologického hlediska – vůz byl jednou provždy ocejchován jako problémový. Nových majitelů začalo prudce ubývat. Pouze díky omezenému úspěchu kupé Monza zůstalo jméno Corvair v ceníku až do roku 1969. Prodeje však byly nicotné.
Dnes je téměř jisté, že výtky vůči vozu nebyly oprávněné a nebýt knihy, stal by se Corvair jedním z nejprodávanějších amerických aut vůbec. A nejen kvůli tomu, že nová generace z roku 1965 byla v odborných testech označena za nejlepší auto americké výroby z hlediska ovladatelnosti. Když v roce 1972 americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (ten mimochodem vznikl o pár let dřív právě v reakci na Naderovu knihu) vydal zprávu, jež původní Chevrolet Corvair očistila od všech obvinění, která proti tomuto vozu právník vznesl, obnovení výroby už dávno nebylo reálné.
Celkově je však nesprávné označit auto za neúspěšné. Navzdory všem výhradám se prodalo 1 835 170 vozů a dnes jsou díky své pokrokovosti a jedinečnosti vyhledávaným sběratelským kouskem.