Prodejní hit
Představen byl 2. října 1959, na trh byl uveden v roce 1960. A slibně vypadaly nejen jízdní vlastnosti – díky motoru vzadu a nižšímu těžišti – ale také cena. Za 1 984 dolarů si skutečně většina lidí mohla pořídit druhé auto do rodiny. Pokud byste částku přepočítali do dnešních dnů, bylo by to přibližně třináct tisíc dolarů, tedy zhruba tři sta tisíc korun.
Byl z toho fenomenální úspěch. Aspoň tedy zpočátku. Za čtyřdveřovým sedanem dorazilo kupé Corvair Club a o pár měsíců později debutovalo ještě další kupé Monza, které brzo dostalo také čtyřdveřovou verzi. Následovalo kombi Lakewood a vrcholem nabídky se stala dodávka Corvan 95 s plochým motorem umístěným pod zavazadlovým prostorem.
Po rekordním roce 1961, kdy se prodalo 337 tisíc vozů, se zdálo, že dalšímu růstu Corvairu nemůže nic stát v cestě. Bylo to jednoduché, malé, rychlé auto. Něco, co v Americe chybělo. O výjimečný výkon se staral vzduchem chlazený šestiválec s rozvodem OHV a protilehlými válci. Se zdvihovým objemem 2 296 cm³ měl maximální výkon 81 koní, u kupé Monza to bylo dokonce 98 koní. K tomu přibylo u kupé odpružení všech kol vinutými pružinami a za příplatek dvoustupňová automatická převodovka (v základu byla třístupňová manuální).