Nejposlouchanější rozhlasová stanice vyzve v první fázi posluchače, aby se do projektu Pošli to dál hlásili. Z dopisů pak vybere a začne plnit jednotlivé dobré skutky neboli přání posluchačů.
Start rozhlasové reality show stanovilo vedení stanice na 11.1. 2012. "V tomto datu jsou tři jedničky, které z esoterického hlediska skrývají numerologickou šifru nových začátků," uvedla marketingová ředitelka Rádia Impuls Karolina Šímová. Projekt je podle ní specifický v tom, že ruku k dílu přiloží nejen stanice, ale i posluchači, potažmo i ten, komu se jeho přání v éteru splní.
"Každý, komu někdo prostřednictvím našeho projektu pomůže, bude moci poslat svoji radost dál. Vše bude mít odezvu jak na webu, tak přímo ve vysílání Rádia Impuls. Rádi bychom zvedli vlnu solidarity a porozumění, rozvířili debatu na téma mezilidských vztahů a dobrými skutky propojili a pozitivně nakazili celou Českou republiku," doplňuje Šímová.
Impuls v souvislosti s chystanými změnami projde i programovými změnami, které laicky řečeno odklidí mluvené slovo na jednotlivé hromádky.
"Cílem úprav programového schématu je celkové zpřehlednění a zjednodušení vysílání. Na jedné straně posílíme hudební složku a zahrajeme ještě více českých písniček, na straně druhé budeme dále rozvíjet kvalitu a důvěryhodnost našeho zpravodajství," vysvětlil změny šéf programu Jiří Körber.
Podle informací iDNES.cz se rozšíří hlavní zpravodajské bloky v celou a naopak se zúží jejich četnost v půl. O aktuální dění mezi hlavními zprávami ale posluchači nepřijdou. "Pokud se objeví taková informace, o níž si myslíme, že by ji posluchač měl vědět hned, přerušíme vysílání a zprávy předáme prakticky v reálném čase," dodal Körber.
Chystané novinky se projeví i ve zvukovém obalu. Od 7. ledna posluchači uslyší zcela nové znělky. Motiv "ráááádio" ale z éteru nezmizí, podobně jako oblíbené pořady Haló, tady Impulsovi, Fanda a jeho česká banda s Petrem Vondráčkem či Impulsy Václava Moravce.