1,9 milionu Ministerstvo vnitra
Ministerstvo vnitra v loňském roce podle mluvčího Adama Rőzlera připravilo informační minikampaň v podobě videí a grafik k volbám prezidenta republiky, která měla za cíl přiblížit proces voleb a předat jim základní informace odlehčenou a srozumitelnou formou.
„Vybrané příspěvky jsme na svém Facebookovém profilu v omezené míře propagovali, celková vynaložená částka činila 8 923 korun,“ uvedl k této loňské kampani Rőzler.
Pro roky 2024 a 2025 však vnitro plánujeme v rámci projektu AMIF „Provozně-technická podpora návratové struktury OAMP MV ČR“ reklamu na sociálních sítích ve výši 1,9 milionu korun. Rőzler ale zdůraznil, že 90 procent částky bude hrazeno z prostředků Evropské unie.
„Touto kampaní budeme šířit informaci o asistovaném dobrovolném vycestování. Stejná forma se nám osvědčila v předchozím projektu, a i vzhledem k tomu, že z předchozí kampaně máme vytvořené spoty a celkový vizuál, chceme v aktivitě pokračovat a dále jí precizovat,“ vysvětlil mluvčí resortu.
Vnitro spustí obří reklamní kampaň. Za 42 milionů předvede kroky vlády |
Účelem je podle něj oslovení cizinců ze třetích zemí setrvávajících v Česku, kteří splňují zákonné podmínky pro pomoc s návratem. „Informace se bude zobrazovat vždy pouze daným jazykovým skupinám v jejich rodném jazyce. O případném dalším využití propagace příspěvků v tomto roce prozatím nebylo rozhodnuto,“ dodal Rőzler.