Desítky tisíc Ministerstvo průmyslu a obchodu
Pod ministerstvo průmyslu a obchodu spadá podle mluvčího Marka Vošahlíka řada celospolečensky důležitých oblastí, které je třeba široké veřejnosti vysvětlit. „U vybraných témat proto využívá resort placenou kampaň na sociálních sítích, aby se informace dostaly k co největšímu počtu lidí,“ uvedl Vošahlík.
Podle něj to bylo například klíčové v době energetické krize, kdy se ve veřejném prostoru objevovaly dezinformace a nepravdivé informace. „Díky placené kampani se resortu podařilo zvýšit povědomí o komplexním webu o energetice www.energiezamene.cz, celostátní informační lince 1212 nebo poradenství EKIS,“ doplnil mluvčí.
Resort podle jeho slov využívá reklamu primárně na Facebooku, kde v loňském roce utratil 92 363 korun. Na LinkedInu pak šlo o výdaj ve výši 5 tisíc korun. „Konkrétní částka pro rok 2024 se bude odvíjet od potřeb během tohoto roku. Neměla by ale přesáhnout 300 tisíc korun,“ dodal Vošahlík.