100 tisíc Ministerstvo životního prostředí
Ministerstvo životního prostředí, jak vyplývá z Registru smluv, pro letošek na sociální sítě počítá se sumou sto tisíc korun. Redakci iDNES.cz to potvrdil také mluvčí resortu Ondřej Charvát.
„Celková suma rezervovaná na kampaně ministerstva životního prostředí na letošní rok je ve výši 100 tisíc korun, což ale neznamená, že tato částka bude vyčerpaná,“ ujasnil Charvát s tím, že loni se utrácelo průměrně 3 600 korun měsíčně, tedy za rok přibližně 43 tisíc korun. S tím, že se nemusí celý rozpočet utratit, se počítá i letos.
Oslovení cílové skupiny
Mluvčí také poznamenal, že placené kampaně resort využívá jako efektivní cestu, jak oslovit vybrané cílové skupiny obyvatel. „Zejména o dotačních programech a dalších finančních nástrojích, zkrátka o penězích, které putují k lidem,“ komentoval.
„Stejně tak při osvětě zaměřené například na zálohování nápojových obalů nebo v poslední době kolem negativních dopadů pyrotechniky na ovzduší,“ doplnil Charvát. Současně dodal, že resort využívá sociální sítě Facebook a Instagram.