Neděle 15. prosince 2019, svátek má Radana, Radan
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 15. prosince 2019 Radana, Radan

Diskuse k článku

Klára Nademlýnská: I politika ovlivňuje, jak se oblékáte

Když se po deseti letech vrátila Klára Nademlýnská z Paříže, otevřela si v Praze vlastní butik se značkou nesoucí její jméno. Připouští, že být návrhářkou je v Česku nejen boj o přežití, ale také fascinující zážitek ze sledování toho, jak hledáme i v oblékání svoji národní identitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

z oboru

Kvalita a úroven!

Mně jde především o kvalitu materiálu a celkové provedení-to se nedá s braky srovnávat a klidně si i připlatím,pokud jde o srovnání rozhodně bych neházela paní Kláru do jednoho pytle s Diorem,to je zase něco jiného,ale o tom asi někteří nemají ponětí.....každopádně tuto ženu velmi obdivuji a radím vám,zkuste také něco vytvořit,uvidíme jak to dopadne!Neodsuzuju ty,kteří si podobné investice nemohou dovolit,já jsem z velmi chudých poměrů a tam ,kde jsem ,jsem jenom vlastní zásluhou -hodiny a hodiny dřiny...na druhou stranu,jak si můžete dovolit soudit lidi,kteří si zkrátka můžou dovolit nosit něco jiného než polyesterové pytle?!Nejvíc mě rozčilují příspěvky osob,které nemají o modě,kvalitě ,podnikání,standardu služeb nebo poměrech v zahraničí ponětí,nesud'me něco o čem máme houby ponětí!!Je pravda ,že jsou důležitější věci než to co máte zrovna na sobě-třeba právě charita-a na kolik se jí věnujete právě vy?Myslím,že když člověk chce a maká jde zvládnout všechno a pak má právona odměny

0/0
2.11.2006 22:20

pan vomáčka

aneb jak švadlena mudrcovala

hledáme i v oblékání svoji národní identitu, zatím jsme si styl ještě nenašly, když je žena celá v Diorovi, každý před ní smekne, když si oblékne něco neznámého, třeba jen proto, že se jí to líbí, tak už se tím vystavuje pochybnostem, pořád trpíme těmi čtyřiceti lety komunismu, u nás se lidé nesměli projevovat sami za sebe a najednou to po nich chceme,  zahraničí je to lepší než u nás, podívejte se jenom na současnou politiku,  mně připadá, že máme sklonit hlavu, zařadit se a jenom poslouchat

0/0
10.8.2006 22:03

pan vomáčka

Re: aneb jak švadlena mudrcovala

a ještě něco paní Nademlýnská, jak se opovažujete kritizovat celý jeden národ za to, jak se obléká, s tím co máte na hlavě? nejprve si zajděte do kadeřnictví a až pak mluvte o tom, jak Čechům nezáleží na vzhledu, nebo ještě lépe, táhněte si dělat rozumy do té vaší Paříže ;-O

0/0
10.8.2006 22:10

Rada8

Re: Re: aneb jak švadlena mudrcovala

:-)VV nekecej 8-o kde je vzhled ?

0/0
11.8.2006 23:55

eliska

navrhari stylu NK jsou pro hornich 10 tisic

financne nedostupni pro bezny prijem nejenom v CR..mam rada navrhare, kteri nabidnou slusivou pohodlnou kolekci z praktickeho, dobreho materialu, v dostupne cene, pro kazde pocasi...vymakany strih, ktery padne kazde bezne postave a udela ji lepsi nez je(tam je to prave umeni)..kvalitni zipy!...fialovy vlasy jsou ne ne ne, vyhodte prelivy z regalu a dozadujte se prirodnich barev...delaji si z vas srandu ?;-€..kdyz vypadat dobre a dobove stoji nohu a ruku, neni divu ze lide  NEvypadaji tak jak by se nam libilo:-D)))

0/0
10.8.2006 18:56

Evropská humánnost

Kopretinka

Je stupidní koupit si triko za 5tisíc, když v Africe umírají děti, protože nemají základní očkování. Raději triko za 200 a sponzorovat dítě z Afriky nebo z Moldávie, aby vystudovalo.

0/0
10.8.2006 18:33

belgian chocolate

jak kdo naloží s penězi, které si vydělá

je pouze jeho věc. jsou lidé, kteří odsuzují jiné, že si kupují obrazy nebo knihy. originální model šatů je také kus umění, a jak správně praví paní Klára, aby ty laciné hadříky mohl někdo okopírovat, musí je napřed jiný vymyslet a někomu draho prodat. abyste si mohla koupit lacinou reprodukci obrazu (protože místo koupě originálu raději utratíte peníze jinak), musel někdo napřed ten originál vytvořit a uživit se tím.

0/0
10.8.2006 18:40

silversurfer

Re: jak kdo naloží s penězi, které si vydělá

no, myslim, ze to tak doslova neplati , protoze obchody jako napr New Look, Topshop nebo River Island uz v podstate tu modu vytvareji drive nez je videt nekde na modnich prehlidkach. To samy se muze tykat i  H&M pro kterou treba delala kolekci Stella McCartney. Maji svoje tymy navrharu a byt se nechavaji urcite inspirovat a samozrejme i kopirujou tak v urcitych ohledech jsou i napred..

0/0
10.8.2006 18:47

eliska

modni vykriky vs hezky prakticky obleceni pro kazdeho

kdyz jsem poprve mela moznost poznat jak to vypada jinde, prvni ceho jsem si vsimla bylo to, ze jsem nevidela velky rozdil mezi tim jak vypadali lide ve velkem meste a na nejzapadlejsi farme...v cesku stacilo vyjet 20km za Prahu. Pravda ze farmar nechodil ve mestskem oblecku, ale vypadal dobre a sexy i v praktickem pracovnim munduru..

0/0
10.8.2006 15:39

Marta

Má recht

Klára Nademlýnská má recht. Taky se bojím vyrazit v Praze v extravagantním oblečení, aby na mně pořád všichni nekoukali jako spadlí z višně. Holky tu pořád nosí džíny a trika. Nuda.  V Paříži jsem byla a jaká to byla zábava pozorovat kvečeru zajímavé kreace, které si na sebe Pařížanky oblékly! To samé Londýn.

0/0
10.8.2006 15:06

Po-Sl

Re: Má recht

Extravagantní - módní - elegantní - nenápadné....hodně stupňů. Extravagantní nosí zmíněné rusky.

0/0
10.8.2006 15:11

Petra

Re: Má recht

Nechápu, proč vzdycháte po cizině, buď  se tam přestěhujte nebo noste extravaganci tady, že na Vás ostatní koukají, tak s tím snad počítáte, když se chcete oblékat extravagatně, ne? To je logické, kdybyste chtěla být nenápadná, nosila byste šedé tričko s jeansy.

Mimochodem v Paříži jsem byla také a u mladých jsem žadné zázraky v oblékání neviděla, spíš bych řekla, že naše omladina se obléká lépe, veseleji, v barvičkách, ve Francii je to šeď a nuda, dokonce nosí to samé oblečení i víc dnů po sobě, třeba jedna známá nosila 3 dny pořád to samé oblečení, tmavé jeansy a ošklivý svetr tmavě modré barvy, takže bych nesoudila po krajinách, ale po lidech, po možnostech a zájmu lidí. 

0/0
10.8.2006 15:37

cote d'or

záleží také na tom

v jakých kruzích se pohybujete... ta vaše známá v Paříži musí být skutečně zajímavá osoba

0/0
10.8.2006 16:57

Po-Sl

Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

Člověk žasne, kolik starších a starých ročníků vdov či dobře vdaných žen brouzdí po ulicích Zurüchu, ovešené zlatem, diamanty, Diorem, Missonim či Y.S.L, nalíčených, natočených a vymýšlí jakou tu botku, tam bolerko za pár stotisíc korun (přepočítaně) jen tak koupit z frustu pro radost. Pro tyto omrzené paní kolegyně Nademlýnské tvoří... A pak také pro mladé rusky v Saint Tropez nebo Coloradu v zimě nebo Aspenu. Frustrace u starých jim čiší z očí a u mladých gier po stále více. Inu pro peří barevné aby oslnilo na party stejně bohaté a nešťastné. A v praze už je vidět pár břichatých pupků s mladými ženičkami nebo východními matronami, procházejícími se po Pařížské, v jedné ruce balíček s cingrlátky z broušeného skla, v druhé taštička s parfémem, v třetí možná obleček od Nademlýnské. Proč ne? Každý činí, co mu libo a utrácí těžce či lehce vydělané peníze. Někdo u D@C, někdo u Dona K, někdo u OP Prostějov. Účel ale zůstává naprosto stejný jak u bohatých tak i těch méně- barevné peří páva

0/0
10.8.2006 14:35

Kleki Petra

Re: Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

Já si tedy pořizuju oblečení ze dvou důvodů: Aby mi nabylo vidět na pérdel a aby mi na ní nefoukalo.:-)

0/0
10.8.2006 14:42

Po-Sl

Re: Re: Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

Správně, ti nenároční dělají ty největší obraty náročnějším. Jen více a houšť Kleki Petrů.:-D

0/0
10.8.2006 14:51

Po-Sl

Re: Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

Dnes má - naštestí bez komoušů a jejich domovnic, které určovali, kdo může studovat a kdo ne, - každý možnost seberealizace. Výmluvy neplatí. Jestliže se ženuška rozhodla vařit a uklízet, ať nenaříká. Jiná ženuška kašle na utěrku a dře slovíčka třeba dvou řečí, protože chce využít ten krátký dar času života na zemi. A šancí, kterých je na tisíce. A studovat se dá i v 50. Takže naříkání o chudobě v česku je jen rezignace, neschopnost fantasie a poddání se osudu.

0/0
10.8.2006 14:49

Nora

Re: Re: Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

Chápu, co jste chtěl říct. Ale trochu moc jste to zjednodušil - vařit a uklízet a co já vím číst dětem pohádky musí i člověk, který těch jazyků umí pět :-)

Podle mě jde spíš než o peníze o výchovu a získané vzorce. Když se podívám na sebe a na svého bratra - určitě se teď, když už oba vyděláváme (a oba velmi slušně) oblékáme jinak než ještě na vysoké. Tam to džíny a triko opravdu jistily. Ale ani jeden z nás už asi nikdy nebude utrácet desítky tisíc za hadry (tedy já s jednou výjimkou, a tou jsou pořádné plesové šaty, a on s jednou výjimkou, a to je občas nový oblek. Jeden, víc informatici nesnesou ;-) Vyrostli jsme v době, kdy jsme nosili oblečení po odrostlých příbuzných a ani ve škole se ještě děcka moc nepředváděla, neboť nebylo s čím. Takže takový ten pocit, že na oblečení SKUTEČNĚ záleží, už se nám asi vstřebat nepodaří. Otázkou je, jak dopadnou naše (budoucí) děti.

0/0
10.8.2006 15:23

mujercita

Re: Re: Re: Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

To je rozumný názor. Nehledě na to, že lidí, co si můžou dovolit i drahé oblečení i cestování i kulturu i... taky zas tolik není. Osobně bych se u svetru za 5000 svíjela lítostí při představě, kolik by za ty peníze bylo knih, kursů flétny nebo cizího jazyka pro dítě nebo příjemných setkání s přáteli. TAky nemám pocit, že zrovna oblečení je to, na čem SKUTEČNĚ záleží

0/0
10.8.2006 16:39

Luke

Re: Re: Re: Re: Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

...ale jsou lide, kteri daji 5000 za svetr a jeste jim zustane na spostu knih, kursu fletny nebo ciziho jazyka... krom toho "saty delaj cloveka"..

0/0
13.8.2006 21:30

Petra

Re: Re: Stačí se projít v Zurüchu po Bahnhofstrasse

Vaše jednoduché vidění světa bych si přála mít. 

0/0
10.8.2006 15:27

cote d'or

no a co?

třeba jim  to dělá radost. proč si myslíte, že jste lepší?

0/0
10.8.2006 17:00

Nora

Každý má svůj kousek pravdy

Na jednu stranu žije paní Nademlýnská v podivném světě lidí, pro které je normální utrácet za šaty jmění, a nutně má proto zkreslený pocit, že značkové oblečení je důležitější než je, na stranu druhou je pravda, že zvlášť starší generace u nás na svoji vizáž moc nedbá. Řekla bych, že spíš než o peníze jde o vkus, o to, trochu se nad oblečením zamyslet a pak to nějak hezky zkombinovat. Já mám dnes na sobě sukni od Páralové, top z no-name butiku (takže předpokládám že turecký), svetr z Terranovy a boty z Francie a kupodivu se to snáší výborně.  Svetr za pět tisíc bych si nekoupila, ani kdyby mě mučili. Možná jsem ale ještě příliš mladá :-)

0/0
10.8.2006 14:01

cote d'or

jde o vkus i o peníze

z prasečího ucha hedvábnou kabelku neušiješ

0/0
10.8.2006 17:02

Kleki Petra

Při představě, že bych se celoživotně zabýval něčím tak zbytečným,

jako je módní návrhářství, a ještě to snad, proboha, bral vážně, mě mrazí. Horší už je snad jenom revizor dopravních podniků a numerolog. Jo, pardon, zapomněl jsem na práci na jakémkoli stupni agentur pro průzkum veřejného mínění.

0/0
10.8.2006 11:58

Po-SI

V podstatě je mě jich líto...

Móda je důležitá ale i zbytečná zátěž.Lituji Nademlýnskou a všechny v tomto stresovém zaměstnání.V podstatě je to neustálá a stále rychlejší obměna peří slepice a kohouta aby oba na sebe upozornili a měli větší šance pro páření.Tak si to vymysleli zvířata lidé, v přírodě jsou tvorové chytřejší a stačí jim po tisíciletí stejné barvy. Kvality se projevují v chování. Jako muž mám výhodu.Stačí dvojí ručně šité maďarské boty, dva obleky, troje kalhot od Armaniho a zbytek v černé barvě kdekoliv k dostání - + několik kvalitních bílých měkkých košil od Bosse.Obroučky brýlí každé tři roky nové od OliverPeoples.V česku sedět v Praze a pozorovat lidi je otřes. Jedině, že by tam chodili muži oblečeni jako Horáček - asi jediná vyjímka.Největší sranda je pozorovat v parlamentu jak se tam šatí. To i Poláci či Litevci jsou na tom lépe.Za komoušů se děvčata vymlouvala - mít možnosti nakupovat na západě, to by bylo..A dnes?Není divu, že Klára sedí raději v Paříži v kafé než Na Příkopech nebo Havelské...

0/0
10.8.2006 9:14

Willy

Re: V podstatě je mě jich líto...

Já mám ještě větší výhodu. Nejsem tak úspěšný jako ty, takže do práce chodím v plátěných kalhotách od vietnamců nebo v černých HISkách a košilích z Polska nebo Teska. Zimní bundy mám z akce v normálním obchodě, dva obleky a dvě saka z OP Prostějov. Totéž kabát. Když se se mnou obchodní partneři kvůli tomu nebaví, tím líp - alespoň mi ubude práce a můžu psát na iDNES do fora. Co si myslí cizinci je mi buřt. Článek paní Nademlýnské jsem si přečetl s chutí, byť lidi okolo módy považuji za obchodníky s deštěm.

0/0
10.8.2006 10:01

zena

Re: Re: V podstatě je mě jich líto...

Souhlasim s Vami, ono se to kritizuje, kdyz Vam na ucte pristanou kazdy mesic desetitisice, ale ne kazdy je vydelava, ne vsichni je muzeme vydelavat, at uz diky schopnostem nebo vzdelani nebo sebeprosazeni, takze obycejni lidi se musi spokojit s nakupy v C&A, H&M nebo na trznicich, vzhledem k rodinnemu rozpoctu, pokud platite trzni najemne nebo splacite hypoteku, musite usetrit jinde, a jako prvni na radu vetsinou prichazi jidlo a obleceni.

S Klarou nesouhlasim, je mi jasne, ze brani svuj kseft, ale pokud vezmeme v uvahu prumerny plat obyvatele CR, tak to opravdu  neni na nakup obleceni u Diora nebo u Klary... I kdyz je mi jasne, ze Klara hovorila asi jen o urcite skupine obyvatelstva, mela to zminit, aby z tohoto interview nevysel jako spina obycejny clovek z provincie, co vydela 15 000 hrubeho a nemuze si proste dovolit kupovat pravidelne tricka za 5 000 Kc a jeans za 10 000, aby byl podle Klary OK.

0/0
10.8.2006 10:35

b.bombicka

Re: Re: Re: V podstatě je mě jich líto...

Úplně s Vámi souhlasím.Většina z nás  si nemůže dovolit tričko od Diora, D&G atd.Navíc jediný rozdíl,který já vidím oproti stejnému triku např. z H&M je jen visačka.Navíc pokud jde o módní věc,která frčí jednu sezónu,nevím,proč bych si jí měla za těch 5t kupovat.A jestli madam Nademlýnská vydrží v jednom triku celé léto,tak potěš koště;-)Já si radši koupím 5 triček á 200 Kč/ks,pak je dám pryč a další rok udělám to samé.Vypadá to tak,že mám stále něco nového a ještě oproti K.N.ušetřím 4 tis.Mmch,když si pí.Nademlýnská může dovolit triko od Diora a nakupovat v Paříži,tak asi nebojuje o přežití.Tenhle zážitek bych jí ráda někdy dopřála-třeba výměna s matkou samoživitelkou,která má cca 10 tis.To by teprv něco zažila.Musím říct, že mě tímto rozhovorem opravdu zklamala.Jinak většina věcí od návrhářů je děs a nedá se nosit-ale možná je to jen můj pohled,já nosím,v čem se cítím dobře a ne co je"IN"

0/0
10.8.2006 13:08

cote d'or

být chudý není žádné umění ani zásluha

ale umět něco, za co vám ostatní pořádně zaplatí, to je něco! na stříbrném podnose to ale nikdo naservírované nedostane. nechat se v osmnácti zbouchnout a potom celý život kvílet, že jsem matka samoživitelka, to dokáže každá.

0/0
10.8.2006 17:06

zena

Re: být chudý není žádné umění ani zásluha

O cem tady proboha melete, z ceho usuzujete, ze se nekdo nechal v osmnacti zbouchnout? Jaka matka samozivitelka? Jak uz jsem napsala, ne kazdy je prubojny, nekdo se spokoji s normlanim zivotem a prumernym platem, pak nema na tricka za 5000, ale to z nej jeste nedela horsiho cloveka, jak se snazite naznacit Vy i Klara, rekla byc, ze mate hodne snobske postoje, mozna pracujete na sve skvele kariere, ale z hlediska EQ jste hodne " maly"  clovek..

0/0
11.8.2006 11:57

cote d'or

přečtěte si prosím, na co reaguji

bombička bouchá vztekem nad tím, že někdo jiný je schopen vydělat si peníze, a přeje paní Kláře, aby si to vyměnila s matkou samoživitelkou, jako kdyby paní kláře to, co umí, někdo naservíroval na stříbrném podnose, nebo jako by toho dosáhla na úkor těch samoživitelek. moje reakce je, že být chudý není žádné umění ani zásluha, naopak, vypracovat se do pozice, kde dostanete pořádně zaplaceno za to, co umíte, umění a zásluha je.

0/0
11.8.2006 12:19

b.bombicka

Re: přečtěte si prosím, na co reaguji

Bouchám vzteky?;-D;-D No to jste mě pobavil....no jste ještě neviděl,když fakt bouchnu;-) Jinak já jsem tím jen chtěla říct, že paní K.N. žije mimo realitu. To, že u ní nakupuje T.Maxová a pár dalších "s*rebrit", neznamená, že ona je něco víc než ostatní. Mmch já i kdybych měla příjem 100 tis. měsíčně, tak mi bude sakra líto utrácet za nějaký nicmoc triko několik tisíc (když občas vidím ty "hadry" v "módních časopisech", tak bych na sebe nevzala ani zadarmo), to bych ty peníze radši procestovala nebo dala na charitu. Mmch co je za umění vytvořit "hadr" a napálit tomu nechutnou cenu?

0/0
11.8.2006 12:48

belgian chocolate

Ezop i Lafontaine

mají tu bajku o kyselých hroznech... doporučuji přečíst

0/0
11.8.2006 16:24

zena

Re: přečtěte si prosím, na co reaguji

Myslim, ze Vase pritelkyne, ( se kterou nemuzete mit deti, protoze jste neplodny, ale jeste o tom nevite), prave utraci s Vasi kreditni kartou Vase finance ( ktere tezce vydelavate v praci, protoze kvuli nim musite  studovat po nocich a absolovovat ruzne  odporne kursy se slozitymi zaverecnymi zkouskami) v buticich na Parizske ulici za nevkusne veci a doplnky, ktere si na sebe stejne vezme jen jednou, a pak je odlozi na dno skrine jako okoukane. Preju pevne nervy na vecer u Vas doma, az budete muset nahlas rikat, jak ji to v tech sakra drahych, ale nehezkych vecech slusi, aby jste mel doma klid ;-P;-D

0/0
11.8.2006 14:22

cote d'or

samá voda

jsem dáma, prokazatelně plodná, a utrácím peníze, které sama vydělám. studovala jsem pravda dlouho, ano i po nicích, ale nic odporného - mě to totiž bavilo, a baví mě i moje práce. kolikrát si co na sebe vezmu, je moje věc, a že mi to sluší, mi říkají jiní. a co mi vyčtete teď?

0/0
11.8.2006 16:24

handangervidda

Re: Re: Re: Re: V podstatě je mě jich líto...

Jenže Klára to všechno dokázala svou vlastní poctivou prací. Taky se mohla nechat v osmnácti zbouchnout a pak si stěžovat na zlý osud, jenže ona na vlastní pěst odešla do Paříže, vypracovala se tam a pak se vrátila sem začínat od nuly. Byla na stejné startovní čáře jako všechny její vrstevnice, tak nechápu, o čem tu mluvíte.

A rozdíl ve střihu, materiálu nepozná jen úplný ignorant, je vidět, že vy sama netvoříte, tady nejde o o tu cenu, tady jde o frustraci z toho, že ona něco vytvoří, vymyslí a dřív než to stačí prezentovat ji okopíruje nějaká nadnárodní firma. Je to jako kdyby designér vytvořil třeba nádhernou vázu a za týden by ji prodávali po stovkách v akci v Tescu  nebo Hypernově. Jenže tohle vážně může pochopit jen člověk co jen nesedí se složenýma rukama. V každém výtvoru je totiž kus duše.

0/0
2.9.2006 14:06

zena

Re: Re: V podstatě je mě jich líto...

Naopak  myslim, ze pokud ma clovek cit a vkus a nema moc financi, i z par veci nakoupenych ruzne po obycejnych obchudcich + nejaka kvalitni vec treba z OP Prostejiv lze vypadat skvele, sladene, osobite. 

Howgh 

0/0
10.8.2006 10:37

testerka

Re: Re: Re: V podstatě je mě jich líto...

OP-Prostějov?:-D:-D:-D Už jsem se dlouho dobře nezasmála...Díky za dobrý humor. Proto asi Klára sedí v Paříži v café....

0/0
10.8.2006 10:47

zena

Re: Re: Re: Re: V podstatě je mě jich líto...

Jsem rada, ze jsem vas tak pobavila, doufam a preju Vam z celeho srdce, ze nikdy nezazijete situaci, ze budete muset setrit, protoze pak to nejspis s timhle postojem neustojite ...

0/0
10.8.2006 10:56

CarolinaC

Re: Re: Re: Re: V podstatě je mě jich líto...

Směj se dál. Člověk s vkusem a citem si může dovolit nosit i věci neznačkové a "dokonce" i věci z OP Prostějov. To ty se musíš kouknout na značku, bez ní si jistá nejsi.

0/0
11.8.2006 23:39

cote d'or

kdyby sis pytel na sebe vzala...

ale jediný člověk, který to myslel vážně, byla vaše maminka.

0/0
12.8.2006 11:22

CarolinaC

Re: kdyby sis pytel na sebe vzala...

Jo, tak teď už se směju i já.....tvým příspěvkům.

0/0
22.8.2006 7:57

blbec

woman

8-o

0/0
10.8.2006 6:25

Premium

Zoufale jsme se snažili postřeleného muže zachránit, líčí lékař z Ostravy

Hrudní chirurg Marcel Mitták z Fakultní nemocnice Ostrava se snažil s týmem zdravotníků zachránit jednoho z těžce...

Premium

Na Gottově pohřbu jsem se bál, že spáchám atentát na Zemana, říká Strach

Každý se ho ptá na Anděla Páně 3. Jiří Strach ale trpělivě vysvětluje, že to nezáleží jen na něm. „Rozhodujeme o tom...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...