Ve Stínu Havrana 2

  12:05aktualizováno  16. října 12:47
Již i budoucnost není to co bývala a svérázný mnich Severín se tak bude muset znovu vydat na bláznivé dobrodružství. Co to znamená pro hráče? Návrat jedné z nejklasičtějších československých adventur.

Ve Stínu Havrana 2 Dnes si v již historické recenzi Péti Ticháčka můžete přečíst, že ani před osmi lety nám adventura Ve Stínu Havrana příliš neučarovala. I přesto si však získala mezi fanoušky tohoto žánru u nás slušné jméno a tak se nějakou dobu hovořilo i o pokračování. Roky plynuly a stále nic, až teď! Nyní se již konečně mohou všichni adventuristi na toto pokračování těšit! Příběh volně navazuje na první díl, ale hráči, kteří s ním nikdy nepřišli do kontaktu, by neměli o nic přijít. Na počátku hry by měly být totiž události z předchůdce důkladně vysvětleny. Samozřejmě znalci některé souvislosti pochopí lépe, ale to je holt již úděl herních veteránů. Opět se ve hře setkáme s mnichem Severínem, svérázným hlavním hrdinou, který řeší věci, ehm, velmi svéráznými metodami. Ve snu se mu opět zjevilo hrozící nebezpečí a vzhledem k tomu, že je Severín dobrák od kosti, tak to přeci nemůže nechat jen tak být. Sen mu prozradil, že bude muset odkrýt záhadu kolem člověka jménem Kadmon, který hledá své ztracené syny. Sen však naznačil mnohem více, takže je jasné, že nepůjde o jediný Severínův úkol.

Se svojí hlavní postavou budete prozkoumávat lokace, vést dialogy s NPC a řešit klasické hlavolamy.

Ve Stínu Havrana 2 Celá hra se přitom bude odehrávat jak ve středověké Evropě (která byla zčásti přítomná i v prvním díle), tak v budoucnosti, které právě hrozí velké nebezpečí. Jelikož se Severín vyloženě vyžívá v existenčních teoriích, tak je jasné, že nás čeká jeho velká anabáze na daný problém. Ve Stínu Havrana 2 bude klasickou 3D point 'n click adventurou. Se svojí hlavní postavou budete prozkoumávat lokace, vést dialogy s NPC a řešit klasické hlavolamy. Velkou novinkou bude ve hře přítomnost takzvaného výukového programu. Díky němu získáte spoustu nových zkušeností a lze tak hovořit o velmi lehkých RPG prvcích. Nelineárnost hry bude zapříčiněna právě rozvojem charakteru postavy, jejíž cesty se budou po nabitých znalostech lišit. Kromě herních znalostí se vám budou hodit i znalosti v oboru literárních děl a snímků, na které hodlají slovenští tvůrci ze studia House of Dragonflies v hojné míře odkazovat.

V původním titulu byl ve velké míře přítomen černý humor a v tomto směru půjde jeho pokračování ještě dál.

Ve Stínu Havrana 2 První díl byl ručně kresleným dílem s hodně osobitým stylem. Dvojka bude již plně v 3D, ale na vizuální styl bude opět kladen velký důraz. Na svědomí ho budou mít dva talentovaní slovenští umělci – Erik Šille a Boris Sirka. Jen se podívejte na jejich tvorbu, vypadá totiž velmi zajímavě. Grafická stránka tak nebude využívat nejnovějších technologií, ale bude osobitá a nápaditá a to je přesně to, o co tvůrcům jde. Stejně tak na tom bude hudební soundtrack. Měli bychom na něm nalézt hned několik skladeb od spousty evropských undergroundových skupin (to zní trochu děsuplně). V původním titulu byl ve velké míře přítomen černý humor a v tomto směru půjde jeho pokračování ještě dál. Když si vzpomeneme na scénku s kanibaly, tak se nám tomu snad ani nechce věřit. Hru vyvíjí nově založené slovenské studio House of Dragonflies, za pomoci několika dalších vývojářů, kteří se podíleli i na první hře. Hru u nás pak vydá Hypermax a to v druhé polovině příštího roku.

 

Nejčtenější

KVÍZ: Největší herní zklamání z devadesátých let. Vzpomenete si na ně?

Kvíz

Historie si pamatuje jen vítěze, a tak to dnes může vypadat, že devadesátá léta byla pro počítačové hry zlatým obdobím....

Youtuber prochází velké open world hry. Který svět je nejhezčí?

The Witcher

Podívejte se na zrychlené průchody některými z nejoblíbenějších open world her dneška. Možná vás překvapí, jak malou...

Megalomanský Star Citizen pod palbou kritiky. Množí se obavy, že nevyjde

Squadron 42

Ani vybraných 5 miliard korun nakonec nemusí autorům ambiciózního Star Citizena stačit. Podle magazínu Forbes už jen...

Vznik jednoho z nejzásadnějších rockových alb ohrožovala chytlavá videohra

The Cure (O2 arena, Praha, 22. října 2016)

Členové kapely The Cure museli při natáčení svého legendárního alba Disintegration zakázat ve studiu hraní vesmírného...

RECENZE: A Plague Tale ukazuje drsný středověk: inkvizici, mor a krysy

A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence vás nevezme do minulosti jen svým zasazením, ale i svojí přísně koridorovou hratelností. Ale...

Další z rubriky

Chystá se další film podle brutálního Mortal Kombatu

Mortal Kombat XI

O filmu Mortal Kombat se spekulovalo dlouho, nyní se však konečně začíná oficiálně něco dít. Podle tvůrců půjde o...

Free 2 play variace na Monster Huntera Dauntless vyjde příští týden

Dauntless

Po dlouhém vývoji konečně brzy vyjde chystaná multiplayerová akční hra Dauntless. Podle prvních ohlasů vypadá jako...

Epic Store pořádá první výprodej, provázejí ho zmatky

Na obchodě Epic Store aktuálně panuje výprodej.

Stejně jako roky zavedený Steam, i Epic láká na svůj obchod s digitálními hrami velikými slevami. A jeho megavýprodej...

Najdete na iDNES.cz