
Přiznejme si to. Jakmile je řeč o akčních RPG, tak si každý z nás vybaví nejpravděpodobněji legendární
Diablo II. I přes své stáří neztratila tato gameska nic ze svého lesku a dodnes jí hrají tisíce hráčů po celém světě. Konkurentů se od jeho vydání objevila celá kvanta, ale málo z nich se mu dokázalo alespoň vyrovnat. Jedním z nejpovedenějších pokusů byl dnes již téměř tři roky starý
Sacred. Klasické schéma akčního RPG sice nikomu dech nevyrazilo, ale zpracování a hratelnost mnohé zaujala, a tak byl titul ve výsledku velmi úspěšný. Není tak divu, že se jeho tvůrce Ascaron po vytvoření datadisku
Underworld konečně rozhoupal a začal pracovat na regulérním pokračování.
Sacred 2: Fallen Angel opět nepřinese nějaké zásadní novinky do zažitého žánru, ale stejně tak nelze popřít, že vypadá velmi slibně a mohlo by jít o titul, hodný zájmu všech fanoušků zmiňovaného žánru.
Ve hře narazíte na několik separátních kampaní jak za stranu dobra, tak jeho odvěkého nepřítele zla.

Změny jako takové se tak jako tak stejně objeví, tak se hezky podíváme, jakého budou rázu a jak moc budou zásadní. První velmi výrazná změna, které si jistě všimnete na první pohled, je grafické zpracování. Pryč je 2D grafika s pseudo 3D efekty, přivítejte regulérní 3D s několikafázovým zoomem. Ještě, než vám dovolíme jásat, se pozastavme nad kvalitou vizuální stránky jako takové. Ano je povedená, ale chybí jí takříkajíc správný šmrnc. Asi jsme už z next-gen konzolí opravdu zmlsaní. V tomto směru je však velmi předčasné hodnotit, protože hra je teprve v počátcích vývoje a datum vydání je prozatímně plánováno až na první čtvrtletí příštího roku. Sacred 2: Fallen Angel má přinést celou řadu nových postav, či spíše řečeno jejich tříd. Bohužel z nich dosud známe jenom jednu, a to zlého anděla Seraphina. Ano, ve hře narazíte na několik separátních kampaní jak za stranu dobra, tak jeho odvěkého nepřítele zla.
Ze známých postav zahlásí návrat Temný Elf, Lesní Elf, Upír, Gladiátor a mnohé další, které ještě nebyly potvrzeny. Jak již bylo naznačeno, tak se dočkáme jak hraní za kladnou, tak zápornou stranu. Za obě strany však budete muset projít jistými morálními rozhodnutími, která ukáží, jakým charakterem opravdu oplýváte.
Často budete nuceni zvolit, zda pomůžete nebohému NPC před útočníky nebo zda nikoliv.

Často budete nuceni zvolit, zda pomůžete nebohému NPC před útočníky nebo zda nikoliv. Mnohé volby však budou obtížnější a budete se kvůli nim muset pustit i do vedlejších questů. Těch by mělo být ve Sacred 2: Fallen Angel opravdu požehnaně. Novinkou ve hře, která nás opravdu zaujala i kvůli tomu, že se nezdá, že by byla kosmetického rázu, je jízda na monstrech. V průběhu hry narazíte na několik obřích živočichů, které půjde doslova a do písmene osedlat.
I přes jejich mohutnost jde o překvapivě hbité bytosti, které vám postup krajinou zcela jistě urychlí. Navíc s nimi budete moci bojovat a využít tak jejich síly. Pozor si však budete muset dávat na jejich zdraví, protože i když mají vzhled titánů, tak nesmrtelní rozhodně nejsou. Bohužel není v současné době více informací o Sacred 2: Fallen Angel známo, a to včetně té zásadní o RPG systému. Můžeme se tak dohadovat, jak bude vypadat, ale domníváme se, že půjde o standardní systém zkušeností, mixování předmětů a upgradování. Jakmile tak budeme znát více, tak se můžete těšit na rozsáhlejší preview.