V úvodu tohoto roku se pražský Činoherní klub musel vypořádat s velkou změnou. Po třiadvaceti letech zde ve funkci ředitele skončil Vladimír Procházka. „Stýská se mi, ale vlastně spíš nestýská. Odešel jsem proto, že jsem chtěl,“ komentuje nyní své rozhodnutí. „S divadlem obecně jsem zůstal rozmanitě spojen, ale po naprosté odpovědnosti za konkrétní divadlo v době, kdy je na ně stále méně peněz, se mi opravdu nestýská. A svému nástupci držím všechny palce,“ dodává na adresu Tomáše Suchánka, někdejšího manažera ostravského Divadla Petra Bezruče.
V Činoherním klubu se žertovalo, zda je lepší Čepek, nebo Abrhám. Každý z nich byl přitom jiný a oba mimořádní. Velice mi imponoval Petr Čepek. Tím, co uměl, i tím, jaký byl. Byl totiž i velikou morální autoritou.