Navštívíme kláštery, hrady a kobky, ve hře se ovšem objeví i rituály, magie a démoni. Středověk si však nemáme příliš idealizovat. Temná low poly grafika má maskovat nízký rozpočet, prozradil již dříve autor. Vypadá ovšem pěkně.
Po zhruba roční odmlce k nám doputovala informace, že vývoj hry je v polovině. „Hra bude rozdělena do třinácti kapitol, nad kterými strávíte 20 až 30 hodin čistého času. Vše bylo zatím financováno pouze z rodinných úspor,“ vysvětluje autor projektu Petr Kubíček.
Z tohoto důvodu spustil kampaň, která běží na portálu Hithit zde. Cílem je získat půl milionu korun. Minimálně lze přispět 200 korun, pokud ovšem chcete hru, bude to 490 korun pro sto nejrychlejších a 590 pro ostatní. Další stupně odměn zahrnují předběžný přístup k demu, betaverzi, limitovanou edici či možnost pojmenovat živou či mrtvou postavu ve hře.
Kromě nové várky obrázků se můžete pokochat také videem. „Trailer poprvé prozrazuje, že příběh hry je vyprávěn z pohledu dvou hratelných postav. Mrzutého husitského hejtmana Hynka, který nejde pro nadávku daleko a s ničím se moc nepáře a johanitského rytíře Lothara, muže dobrého vzdělání a mravů, co se po boku svých bratrů postaví do první linie slezské obrany. Každý má své vlastní motivace a názory na svět kolem sebe, jinou výbavu a schopnosti. Jejich osudy se brzy propletou,“ naznačuje tajemně Kubíček.
Od vydání hry nás dělí ještě víc než rok, potěší ovšem potvrzení, že hra vyjde i v češtině, a to včetně dabingu, který bude mít na starost skupina Fénix Pro Dabing. Prozatím se počítá pouze s vydáním na PC.