Na billboardech je například karikatura ministra dopravy Milana Šimonovského a velký nápis Zácpa ministra Šimonovského.
Nebo pro změnu tvář premiéra Jiřího Paroubka s nápisem Premiér Paroubek to zařídil.
Obří plakáty vymyslela podle informací MF DNES reklamní agentura Dorland, která však tají, kdo si je objednal.
"Klienta nesmím sdělit, protože si to výslovně nepřeje," uvedla ve čtvrtek generální ředitelka agentury Lucie Češpivová.
Proč agentura použila přímo tváře těchto politiků? "Snažili jsme se být vtipní a upozornit na nezájem vlády o dálnice," tvrdí Češpivová.
Podle ní museli zakázku splnit během pouhých dvou dnů. "Museli jsme pracovat rychle, neboť klient je chtěl vystavit již začátkem července, kdy lidé jedou na dovolené," řekla. Billboardy, kterých je celkem deset, nebudou u dálnice dlouho, zmizí už na konci měsíce.