Diskuse k článku

Jídlo, které pomáhá: před sportováním rybu, po něm chleba s tvarohem

Správně zvolené jídlo vám sport, běh obzvláště, nejen zpříjemní lehkostí, ale současně poskytne dostatek energie a dobrou regeneraci po výkonu. Je to jednoduché, stačí se držet pár zásad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L85e95n45k54a 16H90a49l82á58m34k65o84v37á 4910322446848

Na nizkosacharidovce to mam samozrejme jinak, uz tim ze adaptaci na tuhle vyzivu napriklad pri beznem behani nesaham do glykogenovych zasob. V mem pripade neni nad kavu s velkou davkou smetany pred behem (dam tak v klidu i maraton) a po behani velka porce nasich vajicek se syrem a slaninou, ale cekam s tim alespon hodinu....no ale ja jsem trochu jiny pripad.

0/0
29.8.2015 23:14

E33m77i11l 37P19r82c53h16a26l 5730530488554

Pohankova kase s proteinem a vodou, boruvky, maliny nebo jablko. Po cemkoliv jinem mi je rano tezko.

0/0
29.8.2015 19:14
Foto

M39a90j25d17a 68O31n14d78r66á49š33o81v87á 8135255911

Už druhá pohanková kaše, tak to na tom vážně něco bude ;-)

0/0
29.8.2015 19:52

M54i58r96o82s53l70a83v 75T67i76š23e90r 4489889274952

Mám skvělé zkušenosti s pohankovou kaší (s mlékem) s troškou medu a kousky banánu....lehká na žaludek, přitom dodá spoustu sil, navíc je poměrně chutná.

0/0
29.8.2015 18:09
Foto

M44a12j94d73a 68O30n32d10r40á16š65o38v77á 8555315791

Pohanka má dost výraznou chuť a snesu ji jen jako kaši s česnekem a uzeným sýrem. Ale zkusím, to, třeba zachutná, díky :-)

0/0
29.8.2015 19:11

P38e24t71r24a 55F65a12b67i17n49g48e91r18o22v39á 1776319374469

Zajímavé, poučné, v kostce základní rady. Jen bych dodala, že granola je anglosaský výraz pro müsli, které je u nás obvyklejší.

0/0
29.8.2015 17:54

J84o17s50e32f 34Š36e95m51e46l15í54k 7969211550427

Nejlepší je chleba s tvarohem. To věděl už kdysi dávno i Dr.Voštěp, když krmil princeznu solimánskou.

+3/0
29.8.2015 14:53

M62a34r27c12e49l78a 98J37a66n29o80u39t91o28v75á 8873174506186

Taky můžu vločky na 1000 způsobů, díky moc za tip na rybku, prubnu jí :-) 

kdybych ale snědla takhle málo, tak bych asi pošla hlady :-) potřebuju svačinu dopoledne i odpoledne a banán mi nestačí ;-D

0/0
29.8.2015 9:47
Foto

M45a72j86d90a 47O87n58d23r64á61š61o51v37á 8465745591

Proto je to takový osobní tip "co jí Majda" :) Každému sedí něco jiného a jiné množství, to je jasné.... krom toho - Majda ráda taky mlsá! ;-D

0/0
29.8.2015 13:44

T15o60m28á86š 67H85o79r83a 2139525958145

;-D

Věřte že neumřete, také jsem dříve jedl více, ale tělu stačí jen určité množství kalorií, pokud má nadbytek tak ho v lepším případě vyloučí, v horším budete kynout. Já naběhám denně cca. 10km (nebo najedu 40 km na kole) a objemově jím plus mínus to co je popsáno v článku. Mám 183 cm a 72 kg (už pár let pořád stejně).

0/0
29.8.2015 19:20

M33a70r26c47e56l13a 20J69a74n42o78u24t89o65v44á 8743144766536

Tak to jste Tomáši tedy dosti štíhlé postavy :-) Myslím si že každý jsme originál, já funguju na malých porcích a často. Nejsem sice žádný střízlík, ale když jím méně, není energie a tělo neregeneruje.

0/0
31.8.2015 9:33

T92o26m68á69š 37H87o62r50a 2599915138865

K běhu tak nějak štíhlejší postava patří, dříve jsem hrál hokej a dost posiloval, to jsem měl 85 kg, ale s tou vahou by se mě do kopců moc tahat nechtělo. Jinak já jím také spíše méně a častěji, nástřel jídelníčku vypadá asi takto:

- ráno na lačno 0,3-0,5 vody s citronovou šťávou

- snídaně za cca. 1 hodinu, bílý jogurt, ovesné vločky (s hrozinky, ořechy a podobně, nakrájený banán... prostě dle momentální chuti)

- svačina nějaká zelenina (mrkev, kedluben, ředkvička, ale klidně i trochu čínského zelí)

- oběd obvykle kolem 11:30 z masa kuřecí a ryby (vepřové vyjímečně), přílohy brambor, celozrná rýže, celozrné těstoviny (několikrát týdně dám i bezmasé jídlo, zvláště v den kdy závodím)

- odpolední svačina banán nebo jablko

- pak obvykle trénink po tréninku energeťák, pak banán, případně i vločky

- jo a hodně piji, v zimě tak 3 litry denně, v létě minimálně o litr víc. Voda mě hodně pomáhá v regeneraci, lépe spím, nechytají mě křeče atd.

0/0
31.8.2015 14:36

K93a91r54e88l 93N45o24v94á33k 4369156830727

jak brzy jíst po sportování, prameny se různí, od 1/2 až do 2 hod. po výkonu :-/ ?

+1/−1
29.8.2015 8:53

O80n14d96ř11e51j 15Š79v35e98j13d86a 4641109887580

Pokud vím, tak cyklisté do sebe hází první jídlo bohaté na cukry do 15 minut po konci sportu....

+1/0
29.8.2015 11:27
Foto

M92a61j59d76a 71O54n83d32r44á75š49o39v88á 8815295661

Ano, není třeba brát rady jako dogma. Vycházím z pramenů našich redaktorů výživářů a toho, co mně osobně sedí.

0/0
29.8.2015 13:45

T20o83m96á55š 83H65o48r17a 2869335618935

Sacharidy pokud možno co nejdříve a v několika dávkách, já dávám okamžitě po doběhu gainer nápoj, tím doplním rychle nejen sacharidy ale i tekutiny. Pak sprcha a protáhování, do pů hoďky po doběhu banán k tomu případně ovesné vločky. A hoďku po tréninku nějakou bílkovinu. Ale mléčným výrobkům a lepkovému chlebu se v odpoledních a zvláště večerních hodinách striktně vyhýbám, protože mě zahleňují.

0/0
29.8.2015 19:13