Diskuze

Už žádné biflování. Feuersteinova metoda vzdělává bez stresu a zábavně

Klasický model výuky vám nevyhovuje, a proto hledáte alternativní cesty? Chcete vědět, jak ze získávaných informací vytěžit maximum? Vyzkoušejte Feuersteinovu metodu, která vám pomůže rozvinout učební potenciál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

Dnes, spíš než naučit děti "myslet" by potřebovaly se spíš umět zatáhnout.

U dnešních dětí vnímám absenci jakékoliv vůle. Jakmile něco nejde na první dobrou (klidně i počítačová hra), tak je to nebaví a vůbec nemají ambice to překonat. Nic nesmí být moc namáhavý, kolo musí mít 10 kg jinak je ježdění otrava atd. Hlavně musí být všechno zábava a žádná námaha. Jenže takhle to v životě nechodí.

1 0
možnosti
MK

Tak to rikaji o mladsich generacich prakticky vsechny generace predchozi. A toto se patrne bude dit do konce sveta.

Nebo si pamatujete, ze kdyz jste byl dite, tak lide ve veku vasich rodicu rikali: "Libi se mi, jak maji dnesni deti vuli veci dotahovat, jak maje ambice prekazky prekonavat...", neco mi rika, ze ne.:-)

2 1
možnosti
JC

J86a41n 47C72h90y55t41r41ý

27. 2. 2021 19:16

Tak na tomhle článku mě především zaujalo, že paní nebo slečna Židů vystudovala judaistiku.

3 0
možnosti
PM

Proboha, jak jsme jen zvládli dříve se vše naučit a pochopit?? :-) Někdy mám pocit že dnešní děti mají problém absolutně se vším. A ti absolventi netechnických a nevědních oborů také podle toho vypadají.

2 0
možnosti
MK

Ja ten pocit s vami nesdilim, predevsim na zakladni skole ale i jinde jsem byl obklopen jedinci, kteri meli problem pochopit i pomerne trivilani veci.

Pointa clanku je, proc neco delat neefektivne (napr. frontalni vyuka ze strany ucitele), kdyz neco lze delat efektivne. Tomu se rika poznani/gnostika/pokrok, vime?:-)

A asi se shodneme, ze organizace kolem nas - stejne jako svet - se vyviji, nektere jsou stale mentalne hluboko v minulosti (napr. vetsina statniho skolstvi, nektere statni instituce, cirkev, apod.)

1 0
možnosti
HD

"Každou novou látku, kterou pochopí na první dobrou, je třeba dát do takového kontextu a rozšiřovat o další věci tak, aby to pro ně pořád bylo atraktivní." - Ale problém není s dětmi, co se učí na první dobrou. Problém je na druhé straně spektra.

0 0
možnosti
LK

S nimi problém není, ale ony mají problém. Protože je nic nenutí se učit a ve škole se otravují (do značné míry kvůli tomu druhému konci spektra). Nerozvíjet inteligenci nadaných dětí je pak škoda celé společnosti, protože přichází o vynálezce a objevitele.

5 0
možnosti