ilustrační snímek | foto: Depositphotos

Nakupování v pasti koled a vůní. Tady jsou základní triky obchodníků

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Zbývá měsíc do Vánoc. Už vám k oknu šplhá blikající plastový Santa s nůší plnou dárků? Zase jste naplno podlehli obchodní propagandě. Jak se příští rok ubránit? Tady jsou základní triky reklamních mágů, jak je zjistil magazín Víkend DNES.

Také se divíte, že na konci roku nakupujete jak diví? Není divu. Vánoční reklamy pracují s emočně silným motivem šťastné rodiny, která si užívá štědrovečerní vzájemnost a lásku vyjádřené hmotnými dary. S opentlenými balíčky pro své blízké si ale bohužel často kupujeme i pocit, že se tak zázračně opraví rozklížené mezilidské vztahy. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se