Kdo chtěl během dne zjistit bližší informace k letní akci datově neomezeného balíčku přímo na stránkách T-Mobilu, musel se obrnit trpělivostí. Na webu se totiž objevovaly chybové hlášky s omluvou a informací, že se intenzivně pracuje na opětovném zprovoznění dané části. Lidé se v této záležitosti na operátora obraceli i třeba prostřednictvím jeho oficiálních facebookových stránek.
„Dobrý den, je to z důvodu přetížení systému. Poprosím vás o trpělivost,“ vysvětlil zástupce T-Mobilu problémy se správným zobrazením webové stránky.
Přetíženost systému potvrdila redakci Mobil.iDNES.cz i mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.
„Web běží, pravda ale je, že lidé mohou zažívat občasnou nedostupnost. Je to ve spojení s velkým zájmem o neomezená data,“ uvedla s tím, že větší provoz operátor zaznamenává i na prodejnách či na infolince.
„V každém případě zákazníkům doporučujeme stáhnout si aplikaci a aktivovat neomezená data na léto jediným kliknutím,“ dodala Kemrová.
Problémy nicméně zákazníci evidovali i se samoobsluhou, tedy s aplikací Můj T-Mobile. Právě v té si je nutné letní balíček v případě zájmu o něj aktivovat.
Zástupkyně operátora tuto komplikaci vysvětlila na Facebooku v odlehčeném duchu: „Na naši aplikaci dolehlo vedro z posledních dní a taky velký zájem o letní dárek.“ Požadavek doporučila opakovat později.
Datově neomezenou letní akci představil T-Mobile v pondělí 17. června. Zákazníci za speciální měsíční balíček nezaplatí nic, musí si jej ovšem sami aktivovat již výše zmíněným způsobem, tedy v samoobsluze Můj T-Mobile. Stejně tak musí učinit i po jeho vypršení. Speciální letní nabídka platí nicméně pouze do 31. srpna, o půlnoci na 1. září se balíček sám deaktivuje (více viz T-Mobile dává na léto neomezená data. Zadarmo pro tarify i předplacenky).
O datově neomezený balíček projevují zájem i zákazníci s rámcovou smlouvou. Ti mají ovšem smůlu, letní nabídka pro ně není určena. Důvodem je, že v rámci vyjednaných tarifních podmínek mají nastavena individuální zvýhodnění. Ostatním zákazníkům s běžnými tarify operátor v případě nezobrazení nabídky doporučuje přeinstalovat aplikaci Můj T-Mobile.