Předělávka zbožňovaného System Shocku se dočkala zásadních změn

  19:01aktualizováno  19:01
System Shock zřejmě bude mít modernější grafiku, než naznačovala dřívější videa. Vývojáři totiž upustili od plánu vyvíjet hru za pomoci technologie Unity, kterou vyměnili za Unreal Engine. A plánují také více upravovat některé prvky původní hry.

Hlavní motivací ke změně enginu byl vývoj verzí pro konzole, k čemuž prý Unity není ideální. Vliv na to měla i grafická kvalita hry, optimalizace a způsob tvorby obsahu. Tým tak po menším zkoumání dospěl k závěru, že Unreal Engine potřebám projektu poslouží nejlépe.

Změny lze posoudit z nově zveřejněných obrázků i videa.

Server Polygon se v souvislosti s tím tázal, jestli tvůrci System Shock stále vnímají jako remaster. „Je to věrný restart. To znamená, že duch hry zachováváme, ale můžeme měnit způsob, jak ji prezentovat,“ řekl ředitel vývoje Jason Fader.

System Shock
System Shock

Nová podoba System Shocku

Příliš se proto nebude měnit příběh, ale například dialogy mohou být detailnější. Očekávat lze také většinu původních zbraní, nepřátel, předmětů i oblastí.

„Aplikujeme na ně principy moderního návrhu a vytvoříme je v aktuální grafice, abychom System Shock představili stávajícím hráčům, kteří s původní hrou nemuseli mít žádnou zkušenost.“

Předělávka bude oproti původní hře otevřenější. Jakmile totiž opustíte startovní oblast, budete mít možnost se po prostředí pohybovat zcela volně. Původní verze oproti tomu některé oblasti izolovala a jejich odemčení vyžadovalo splnění určitých kritérií.

Plná hra má vyjít ve druhé polovině příštího roku.

Autor:
 

Nejčtenější

Našel na půdě 35 let starý Apple II, zapnul ho a dohrál uloženou hru

Spoustu let ležel na půdě, po zapnutí funguje „jako zamlada“.

Newyorský učitel našel u rodičů na půdě starý počítač Apple II. Zkusil ho zapnout a překvapivě mohl pokračovat ve hře,...

Nastává herní svátek, vychází rovnou několik netrpělivě očekávaných pecek

Anthem

Herní průmysl dnes zažívá jedno z nejbohatších období roku, protože vychází rovnou několik titulů, na které jsme se již...

Fanoušek cestoval přes půl Evropy, aby se podíval na skutečný hrad z CS:GO

Google Maps

Youtuber známý jako 3kliksphilip se vydal z Anglie až do malé vesničky Predjama na jihozápadě Slovinska, jen aby se...

RECENZE: Třetí přídavek pro český Kingdom Come je zatím ten nejlepší

Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards DLC

Přídavek Band of Bastards pro Kingdom Come: Deliverance láká na těžké souboje a lineární hratelnost. Sice nám v něm...

RECENZE: Postapokalyptický Far Cry New Dawn přidává nechtěné novinky

Far Cry New Dawn

Střílečka Far Cry New Dawn se odehrává sedmnáct let po jaderné apokalypse ve Far Cry 5 a celý příběh uzavírá. Zároveň...

Další z rubriky

Square Enix nejsou spokojeni s prodeji Just Cause a Tomb Raidera

Shadow of the Tomb Raider

Nejnovější díly zavedených sérií Tomb Raider a Just Cause skončily z pohledu jejich vydavatele zklamáním. Sice se...

Masochistický Darkest Dungeon dostane pokračování

Darkest Dungeon 2

Autoři úspěšné hry na hrdiny Darkest Dungeon chystají pokračování. Těšit se můžeme na ještě propracovanější pravidla a...

VIDEO: Nový trailer z The Division 2 láká na aktivity po dohrání kampaně

The Division 2

Vypadá to, že tvůrci zužitkovali všechny své zkušenosti z postapokalyptického New Yorku a v The Division 2 mají od...

Najdete na iDNES.cz