V úvodu prozradil, že ho inspirovala například hra SunDog: Frozen Legacy z roku 1984 či papírové RPG Traveller o cestování vesmírem. Dále se věnoval tomu, zda je možné Starfield označit za hard sci-fi. Tvůrci se zajímali o to, jak funguje gravitační pohon, četli dokumenty o kvantové fyzice a ohýbání prostoru. Když ovšem zkoušeli některé prvky implementovat, bylo to pro hráče frustrující. Zároveň ovšem zmiňuje možnost, že vše půjde upravit pomocí modů.
Volitelné traity u hlavního hrdiny považuje za „super zábavné“. Ke každému traitu se váže i nějaké negativum, nicméně plněním aktivit či úkolů ve hře půjde traity během hry měnit.
Howard dále prozradil, že ve hře už je přes 250 tisíc řádků dialogů. Pro srovnání, ve Falloutu 4 to bylo 110 tisíc řádků a ve Skyrimu 60 tisíc řádků.
„To je hodně dialogů,“ pokračoval a dodal, že spokojen je i se systémem přesvědčování, který stojí body. „Působí to přirozeně, ne jako bych vstoupil do nějakého jiného režimu,“ zamýšlí se.
Víc o Starfieldu jsme psali na Bonuswebu zde. Hra by měla vyjít v první polovině roku 2023 na PC a Xbox Series X/S. Dostupná bude taktéž v předplatném Game Pass.