Ať už si ho díky slibovanému bohatému editoru postav vytvoříte jakéhokoliv, bude hlavní představitel očekávaného RPG od Bethesdy nemluvný. Přidá se tak ke slavným kolegům, jako jsou třeba Gordon Freeman z Half-Life, Link ze Zeldy nebo Doomguy z Unicorn Pricness Simulatoru, a neřekne za celou dobu hraní ani jedno slovo.
Důvod tohoto rozhodnutí je evidentní, vývojáři chtějí dát hráči co největší svobodu při vcítění do virtuální postavy. Jednak tedy chtějí nechat jeho projev na vaší představivosti, jednak by nahrávání veškerého textu tak, aby to odpovídalo všem pohlavím a rasám, vyšlo pořádně draho.
Bethesda sice tento přístup vyznává odedávna, přesto jsou mnozí fanoušci zklamaní. V poslední jejich hře Fallout 4 totiž už hlavní hrdina nadabovaný byl a rozhodně to přidalo na atmosféře.
Každopádně vyjádření Bethesdy je jasné, a tak se s tím nějak budete muset vyrovnat. Případně si číst nabízené dialogové možnosti nahlas.
Dejte nám vědět do diskuse, jestli tento přístup považujete za správný, anebo máte radši, když váš hlavní hrdina alespoň dokáže odpovědět na pozdrav.