Hororové historky ze zákulisí vývoje videoher jsou bohužel poměrně časté a na nedůstojných pracovních podmínkách i v těch největších světových firmách si vybudoval kariéru například novinář Jason Schreier. Bohužel, pnutí mezi kreativními autory a chladně uvažujícími obchodníky nekončí ani po úspěšném ukončení vývoje a může se táhnout dlouho poté, co hra vstoupí na trh.
Smutným příkladem je ukrajinské studio Frogwares a jejich distributor Nacon. Jejich spory dospěly tak daleko, že hororová adventura The Sinking City (naše recenze) byla na několik měsíců stažena z oficiální distribuce.
Frogwares si myslí, že za svoji práci nedostali adekvátně zaplaceno, Nacon samozřejmě tvrdí opak a o tom, kde je pravda, aktuálně rozhoduje soud. Ten zatím vydal jen předběžné rozhodnutí, díky němuž se hra mohla (alespoň dočasně) vrátit na Steam, veškerý zisk z prodeje ovšem půjde distributorovi.
Což se vývojářům samozřejmě nelíbí, a tak své fanoušky vybízí k tomu, aby si tuto verzi nekupovali a počkali, až se celá situace uklidní, případně si koupili verzi pro konzoli PS5, ze které jde zisk jen do jejich kapsy.
Tato obskurní situace samozřejmě ze všeho nejvíce škodí samotné hře. Ta sice není žádná extra pecka , ale své fanoušky by si jistě našla. Ve tvrdě konkurenčním prostředí jich však většina nejspíše sáhne po jiném titulu.