- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen přemýšlím když jel i taxíkem, tak to musel být hodně levné taxi, aby udělal 20 dolarů denně
No vidíte. Dal Brnu přednost před Prahou. Tady vidíte, že Brno je nejlepší město České republiky.
Borec, ale je to přesně tak, v těch nejchudších zemích jsou nejlepší lidé, nejsrdečnější. sami mají málo, ale o to málo se s vámi rozdělí. Proto tam jezdím rád a nepůjčuji si auto, ale jezdím místními dopravními prostředky, abych poznal autenticitu té země.
Ale samozřejmně lítám, tolik času nemám.
Palec nahoru. Líbí se mi i jeho přístup. Velmi jsem se tím příběhem potěšil.
Gratuluju hlavně k tomu, že ho to nepřestalo bavit. A taky k rozpočtu finančnímu a časovému, to si prostě jen tak někdo dovolit nemůže (nebo musí hodně obětovat). A pak k síle pasu, protože někdo s pasem Pakistánu nebo Malawi asi těžko udělá to samé
Ano to je důležitá podmínka. Nakonec český pas je velmi silný a za dánským zaostává jen o 5 zemí.
Brojil proti planému sběratelství razítek v cestovním pasu, nechtěl poznávat cizí kraje z rychlíku. A tak si stanovil, že minimální doba jeho pobytu v každé navštívené zemi musí činit alespoň čtyřiadvacet hodin.
Kdyby si dal alespoň, tyden-14 dni, tak ok, ale 24 hodin? Ale jinak gratulace, dal si nějaký cíl a šel za tím.
Myslím že nechtěl navštěvovat paláce, hrady, kostely, synagogy, mešity (a různé atrakce popsané v průvodcích a Lonely Planet).
Chtěl potkávat lidi.
A svět je hodně velký, takže když by měl strávit 10 dní v jedné zemi tak by to těžko projel. Nehledě na cenu.