MN

No myslím, že naštvaného klienta nezajímají ani tak nějaké omluvy ale spíš nějaká kompenzace. Ty omluvné žvásty stejně nikdo nečte.

JN

J21a23n 29N83o17v80ý

12. 5. 2024 11:41

Jé, tohle používá Česká pošta už řadu let. Akorát prefabrikované odpovědi ještě nepsala AI, ale mustr napsal člověk. V jakékoliv odpovědi na stížnost se vždy jen změní datum, jméno a podpis toho, kdo to vyřizoval. Jinak vždy stejné - děkujeme za podnět, omlouváme se, proti zaměstnanci bude postupováno podle interních předpisů, zaměstnanec bude proškolen, uděláme vše, aby se to již neopakovalo. Což všechno přeloženo znamená - Mrzí nás jedině to, že nás otravuje s vaší stížností, zaměstnanci jsme ani nic neříkali, máme lidí málo, takže jsme rádi, že aspoň předstírají práci. Že se to bude opakovat je skoro jisté a na příští stížnost vám pošleme zase naší připravenou odpověď.

RD

Nicméně když si budete na poštu stěžovat telefonicky, vyřídí to AI, říkají jí Eliška.

JB

J53i85ř66í 91B23á40r49t73ů

12. 5. 2024 13:16

Časem to dopadne tak, že si klient bude skrze AI stěžovat, firemní AI ho pošle k šípku, tak to dá právníkovi, tam to sepíše AI a dá to k soudu a tam to rozhodne AI. Do půl hodiny je hotovo.

RB

A kdo si koupí dražší/lepší AI ten vyhraje..

MM

Text generovaný AI jde docela poznat. Takže by mě jsko naštvaného klienta naštvalo ještě víc, že se se mnou baví AI.

Jinak by bylo paradoxní, kdyby i klient AI používal. A o nějakém odškodném si mezi sebou dvě AI.

MN

Anglicky to může znít věrohodněji. Ale stejně, až se to rozkřikne, nikoho nebudou omluvné dopisy zajímat

Foto

Proč používá “Natasha” něco, s čím nechce spojit své pravé jméno, “protože chce ochránit jméno resortu” - tudíž ví, že to asi není správné?

PU

Tak - mám dojem, že nám práskla, že vlastně na ty klienty kašle.

Jde jen o odpověď, kterou za ni zplodí nějakej robot a která nic neřekne.

Ani slovo o tom, že by se těmi stížnostmi skutečně zabývala a zjišťovala, co se stalo, proč si klient stěžuje a jestli náhodou není v právu (no, on je, proč by si jinak stěžoval?).

Prostě za 2 sekundy (nikoliv vteřiny) vyprdne odpověď - a je to.

Je vyřízeno. Může jít naštvat dalšího klienta. No - nakonec zatajila skutečné jméno a rezort, takže to klidně může prozradit.

Fakt úžasná žurnalistika. Kdoví, jestli si to celé prostě nevymyslel redaktor - za kterého to sesmolila AI.

KV

Tak přesně tohle klient nepotřebuje - odpověď bez emocí a soucitu. Potřebuje mít pocit, že byl pochopen a že ho někdo vyslyšel...

Ani se nedivím, že nechce zveřejnit, o který resort se jedná, protože právě tohle si lidi přeberou tak, že je jí jejich stížnost volná...

MK

M97a23r78i19a21n 97K49r33a68l

12. 5. 2024 22:39

A když tu omluvu vygeneruje neuronova síť opravdu hezkou a zároveň zákazník neví, že to je dílo počítače, tak ten pocit pochopení nedostane?

Podle mě je důležité mít na paměti, že si stezujete právnické osobě a ta pochopení už z principu neni schopna.

Foto

Já jsem tak rád, že mne živí válka a zbraně. Tam se nikdo nikomu nemusí omlouvat. A ani vlastně nemusí předstírat, že má rád lidi.

MN

To si teda pomohli.. "Vůbec mě neodpověděli, jenom mě poslali nějakou slátaninu z AI"😀

MO

Na diskuze na iDnesu jako prevence banu asi dobrý, jenom ten obsah sdělení se trochu vytrácí. Můžeš mi to přepsat tak, aby to bylo slušné? Jsou to vymaštěný kozy. Až jim dojde, že ta AI bude ty zákazníky jednou vyřizovat za ně, tak se půjdou pást. Samozřejmě, zde je slušnější verze vaší zprávy: Jsou to velmi chytré osoby. Jakmile si uvědomí, že AI bude schopna jednou obsluhovat zákazníky za ně, budou mít více volného času.

MO

já to žraní shift+enter na idnesu fakt nenávidím.

?: Jsou to vymaštěný kozy. Až jim dojde, že ta AI bude ty zákazníky jednou vyřizovat za ně, tak se půjdou pást.

AI: Jsou to velmi chytré osoby. Jakmile si uvědomí, že AI bude schopna obsluhovat zákazníky za ně, budou mít více volného času.

  • Nejčtenější

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  21.5 14:36

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Zahoďte tlustý bajk. Obratný štěrkolet je univerzál a sluší i holkám

19. května 2024

Móda gravelových kol nabírá novou sílu. „Silničky“ na tlustých pláštích pro pohodlné jízdy ve...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

VELKÝ TEST ELEKTROKOL 2024: Kdo umí řídit, dojede dál a šetrněji

21. května 2024

Přemýšlíte o nákupu univerzálního horského elektrokola? Nechte se inspirovat testem, který pro...

TEST ELEKTROKOL 2024: Německá kvalita i české překvapení

21. května 2024

Premium Tucet terénních elektrokol s pevnou zadní stavbou prošel obsáhlým testem. Zkušení jezdci i naprostí...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Život v nejvýše položeném městě světa: Lidé se tu mění v trosky, pokud přežijí

16. května 2024

Premium Extrémní podnebí, zdevastované životní prostředí, katastrofální hygienické a pracovní podmínky....

První Angličan v Japonsku. Kniha a seriál Šógun mají historický předobraz

23. května 2024

Román Šógun Jamese Clavella, podle kterého byl nedávno natočen seriál, je jen s trochou nadsázky...

Barcelony s dětmi se nebojte. Na malé zvědavé cestovatele tu myslí

22. května 2024  13:40

Barcelona, to jsou pláže, krásné holky, noční život, pochoutky z tapas barů a sangria popíjená po...

Kdo zkusil elektrokolo, už se ke klasickému nevrátí, říká jejich propagátor

22. května 2024

Premium Osm let už testujeme elektrokola, letos byly v testu elektrické hardtaily – horská kola s pomocným...

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  21.5 14:36

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...