Čtvrtek 14. listopadu 2019, svátek má Sáva
  • Čtvrtek 14. listopadu 2019 Sáva
Premium

Subaru si dává elektrický doping. Jako vždy na to jdou jinak než ostatní

Subaru XV je vhodnější na pevné silnice. | foto: Martin Šidlák

aktualizováno 
Subaru si jde při vývoji aut vlastní cestou tak tvrdošíjně, až to překvapuje. Teď začne dávat do svých modelů hybridní pohon. Nadále si však trvá na plochých motorech s protiběžnými písty, bezstupňové převodovce či stálém pohonu všech kol. A zase je to jinak než u ostatních! Ale funguje to skvěle.

Subaru je pořád trochu zjevením na současném automobilovém trhu. I když v Evropě prodává méně než deset procent své produkce, pořád se o tento kontinent zajímá. V době, kdy jednotlivé koncerny dávají stejné motory či podvozky do několika aut a dokonce se pro vývoj některých částí spojují ještě s dalšími koncerny, Subaru si dělá všechno samo. A nejen samo – i po svém.

iDNES Premium

DOČÍST ČLÁNEK ZDARMA

Žádné závazky a vyzkoušení zcela zdarma.

Do 30. listopadu 2019

Autoři:
  • Nejčtenější

Nejdůležitější škodovka startuje. Prodej nové Octavie začne už v listopadu

Octavia je nejdůležitější vůz Škody Auto, tvoří třicet procent prodejů a polovinu profitu značky. Čtvrtou generaci...

Česko pokryl sníh, klouže to! Silničáři mají v pohotovosti stovky sypačů

Na krkonošských hřebenech nasněžilo v posledních hodinách přes deset centimetrů sněhu. V okolí Luční boudy v nadmořské...

Premium

Test celoročních pneumatik. Jak si vedou za sucha, za mokra a na sněhu

K celoročním pneumatikám výrobci přistupovali po dlouhá léta macešsky. Konečně se však vrátily do jejich přízně....

Autofotka týdne: Posel elektromobility je v Česku, načapali jsme ho

Volkswagen ID.3 je jednou z nejdůležitějších automobilových novinek letošního roku. Fyzickými parametry nijak výjimečně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Premium

Test rezervy ve spreji. Vyzkoušeli jsme její životnost

Stále více nových aut je namísto rezervního kola vybaveno sadou na dočasné utěsnění defektu. Vyzkoušeli jsme, zda...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Špičkový výrobek i po letech funguje. Kvůli hloupé chybě je však k ničemu

Snoubení spotřební elektroniky a počítačů provázely porodní bolesti, které jsou z dnešního pohledu absurdní a...

  • Další z rubriky
Premium

ANALÝZA: Mezi nejprodávanější auta Evropy se derou nové modely

V první polovině letošního roku došlo u řady značek ke změně na prvním místě žebříčku nejprodávanějších automobilů....

Premium

Špatný vzorek, brzdná dráha a akvaplanning. Test sjetých pneumatik

Každý řidič by za provoz auta rád utrácel co nejméně a týká se to i výdajů za pneumatiky. Zhoršení vlastností pneumatik...

Premium

TEST systémů autonomní jízdy. Udržení přímého směru, zatáčky a vzdálenosti

Auto vybavené systémem pro jízdu v pruhu a aktivním tempomatem je určitou dobu schopné jet bez zásahu řidiče. První...

Na plný proud do zatáček. Elektrický renault je z gruntu vylepšený

Ačkoli se design vozu dramaticky nezměnil, je nový Renault Zoe zcela jiné auto. Kapacita baterie vzrostla na 52 kWh,...

Najdete na iDNES.cz