Subaru XV je vhodnější na pevné silnice. | foto: Martin Šidlák

Subaru si dává elektrický doping. Jako vždy na to jdou jinak než ostatní

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Subaru si jde při vývoji aut vlastní cestou tak tvrdošíjně, až to překvapuje. Teď začne dávat do svých modelů hybridní pohon. Nadále si však trvá na plochých motorech s protiběžnými písty, bezstupňové převodovce či stálém pohonu všech kol. A zase je to jinak než u ostatních! Ale funguje to skvěle.

Subaru je pořád trochu zjevením na současném automobilovém trhu. I když v Evropě prodává méně než deset procent své produkce, pořád se o tento kontinent zajímá. V době, kdy jednotlivé koncerny dávají stejné motory či podvozky do několika aut a dokonce se pro vývoj některých částí spojují ještě s dalšími koncerny, Subaru si dělá všechno samo. A nejen samo – i po svém.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se