Haute couture kolekci připravil spolu s dlouhodobými spolupracovníky Bill Gaytten, který stál po boku bývalého kreativního ředitele Johna Galliana po celou jeho kariéru.
Na kolekci pracovaly hvězdy jako kloboučník hvězd Stephen Jones, slavný kadeřník Orlando Pita či vizážistka Pat McGrathová. O produkci celé show se tradičně postaral Michael Howells, DJ Jeremy Healy si vzal na starost hudbu, ale ani takto slavný tým nedokázal ohromit publikum. Chybělo totiž to hlavní - okouzlující šaty.
Gayttenovo pojetí haute couture vyznělo rozpačitě a místy spíše jako velmi špatný vtip. Cirkusové téma se neukázalo jako šťastné. Zatímco Galliano si v teatrálnosti liboval a dokázal ji patřičně využít, Gaytten se v ní zcela ztratil.
Nesourodost, absence originální myšlenky a celková roztěkanost hovoří jasně v tvůrcův neprospěch. Jednapadesátiletý vedoucí studia evidentně čerpal inspiraci z Gallianových předchozích kolekcí, ale i z architektury, především pak z tvorby Ettora Sottsasse a Franka Gehryho, jednoho z tvůrců pražského Tančícího domu.
Na přehlídkovém mole se sice žádná Češka neobjevila, zato tu zazářila slovenská topmodelka Michaela Kociánová, která prakticky nechybí na žádné z Diorových přehlídek posledních několik sezon.
Kolekce "Moderní růže" ukázala umění vysoké krejčoviny. Ručně vytvořené delikátní okvětní lístky kombinované s precizním plisováním a náročnými výšivkami plně korespondovaly s uměleckým líčením modelek.
Nechyběly ani ručně malované šifonové kaftanové šaty zdobené volány, rafinovanými sklady a unikátními Murano sklíčky.
Objemné večerní toalety připomněly doby, kdy Dior pořádal své slavné večírky a plesy pro světovou elitu. Šikovné ruce švadlen přetvořily kilometry toho nejjemnějšího hedvábí v maximalistické róby, které v sobě díky svému objemu a barevnosti spojily glamour padesátých let a opulenci let osmdesátých. Atmosféru maškarních plesů dokreslil styling v duchu commedia dell'arte, ani ten však nikterak nenadchl.
Negativní ohlasy předních módních odborníků, absence zájmu známých tváří a především velmi slabá kolekce staví slavný módní dům do nepříjemné situace, z níž mu pomůže jedině jmenování nového kreativního ředitele. Dior nutně potřebuje silného šéfa, uměleckou osobnost, která postaví značku opět na nohy. Nebo že by se nakonec triumfálně vrátil John Galliano?