Tváře Nákupů OnaDnes čtenářky před a po proměně v modelky

Tváře Nákupů OnaDnes čtenářky před a po proměně v modelky | foto:  David Neff, MAFRA

Místo modelek čtenářky OnaDnes.cz. Podívejte se, jak vzniká kampaň

  • 0
Kampaň Nákupy s OnaDnes dostává letos zcela novou tvář. Místo modelek se na billboardech a v reklamách objevují skutečné ženy – tři čtenářky oblíbeného magazínu.

Než vznikne finální fotografie, čeká početný tým odborníků spousta práce. Zatímco většina reklamních kampaní začíná telefonátem do modelingové agentury, ta naše výzvou pro čtenářky magazínu Ona Dnes. Tváře Nákupů jsme hledali mezi skutečnými ženami, nikoliv profesionálními modelkami.

Do konkurzu se přihlásila více než stovka dívek a žen. Ze 111 čtenářek se nakonec štěstí usmálo na tři – Renatu Vidovou, Barboru Noskovou a Renátu Novákovou. Dámy se jednoho mrazivého rána dostavily do ateliéru, kde je čekala proměna v modelky.

Fotografie kampaně Nákupy s OnaDnes před zásahem grafiků

Finální vizuál reklamní kampaně Nákupy OnaDnes se čtenářkami.

I ty nejkrásnější ženy světa mají své kadeřníky, vizážisty, stylisty a osobní fotografy, kteří je přetvářejí do podoby, jakou od nich veřejnost očekává. Kruhy pod očima, vrásky, rozcuchané prameny vlasů jsou tabu. A to platí i v případě reklamních fotografií, na nichž figurují obyčejné ženy.

Do parády si vybrané čtenářky vzala nejprve dvojice kadeřnic. Kateřina Bejšáková a Barbora Kolenatá z pražského salonu Toni&Guy Opletalova, které znáte k našich klasických proměn čtenářek, tentokrát nekouzlily s nůžkami a barvami, ale s žehličkou, fénem a kartáčem.

Před focením se o čtenářky-modelky postavala dvojice kadeřnic z pražského...
Čtenářka Renata Vidová si prohlíží oblečení, ve kterém se bude fotit kampaň...

Každé z budoucích tváří Nákupů vytvořily jiný účes, ale zároveň zachovaly celistvost a styl, aby na výsledné fotografie dámy spolu ladily do posledního detailu.

Nákupy od 15. 4.

Nákupy s Ona Dnes vypuknout v pondělí 15. dubna 2013, kdy v pondělním magazínu Ona Dnes najdete slevové kupony do celé řady obchodů s oblečením, kosmetikou, knihami atd.

Vizážistka Lucie Janoušková měla podobný úkol jako kadeřnice – zdůraznit přirozenou krásu čtenářek. Klasické denní líčení by však na výsledné fotografii zcela zaniklo. Pravidla make-upu pro focení, přehlídky a běžné nošení se značně liší. Vizážistka použila klasickou barevnou paletu, zdůraznila elegantně oči s pomocí tmavých stínů a řasenky. Na rty vybrala tři různé odstíny červené, od decentnějšího tónu až po zářivě rudou.

Posledním krokem před vstupem před objektiv bylo oblékání. Stylistka vybrala pro jarní kampaň Nákupy s Ona Dnes optimistickou barevnou paletu složenou z odstínů růžové, červené a zelené. Oblečení v těchto barvách evokuje jaro v plném rozkvětu, přirozeně přitahuje pozornost a zároveň ženám všech věkových kategorií sluší.

Pózovat v ateliéru, zatímco vás oslňují reflektory a fotograf diktuje, jak máte stát, kam dát ruce, jak se usmívat, není jednoduché. Čtenářky však obstály na jedničku, jak se můžete sami přesvědčit.

Výsledný vizuál se třemi čtenářkami v hlavní roli najdete na internetu i v ulicích českých měst.

Děkujeme značkám F&F a Orsay za zapůjčení oblečení a doplňků na focení.

, pro iDNES.cz