"Když vidíme skvělá prodejní čísla, náš instinkt nám říká, že bychom se měli obávat budoucích prodejů, že? Vyčerpáváme tím core skupinu hráčů?" táže se Yoshida v rozhovoru pro britský server Eurogamer.
Core skupinou má na mysli lidi s návyky někde mezi občasnými a hardcore hráči. Jsou to lidé s entusiastickým zájmem o hry, avšak s menší časovou investicí a menší tendencí tituly dohrávat.
"Trochu mě to děsí, protože úplně nechápeme, co se děje. Pro plánování budoucnosti musíte rozumět tomu, proč se vaše produkty prodávají dobře. Popírá to běžné uvažování," tvrdí Yoshida.
Sony tak touží porozumět tomu, kdo jsou tito zákazníci. Nemusí to nutně být core hráči, a společnost proto potřebuje pochopit, jak PlayStation 4 využívají.
Yoshida také upozornil, že o titul Watch Dogs byl větší zájem na PlayStation 4 než 3. To naznačuje, že novou generaci konzolí čeká pozitivní budoucnost. Konzoli podle firmy vlastní řada lidí, kteří holdují velkorozpočtovým hardcore titulům.