Společnost Blizzard sice vydává nové hry pomalým tempem, ale když už něco vypustí do světa, je to zpravidla obrovský hit. Nejinak je tomu i v případě týmové střílečky Overwatch, která od svého vydání v květnu 2016 oslovila více než 40 milionů hráčů.
Kromě perfektní hratelnosti se podařilo dokonale nastavit i obchodní model a Overwatch vydělává i dlouho poté, co si ho hráči odnesou z obchodu domů. Mohou za to tzv. lootboxy, ve kterých si otevírají různé kosmetické doplňky, jako jsou oblečky, pokrývky hlavy či nálepky na zbraně pro každou z desítek herních postav. Přesto, že jde jen o grafická pozlátka, která nepřináší žádnou výhodu a nenarušují vybalancování, utratili už za ně lidé více než miliardu dolarů. Vyplývá to alespoň ze statistik analytické společnosti Superdata.
Jakkoliv je toto číslo obrovské, pro vydavatelství Activision Blizzard nejde o žádnou novinku – stejné částky už dříve dosáhlo i pět dalších značek z jejich portfolia, a to World of Warcraft, Call of Duty, Destiny, Candy Crush a Hearthstone.