Skull & Bones
Lodní minihry ze čtvrtého dílu Assassin’s Creed se lidem tak zalíbily, že se na nich Ubisoft rozhodl vystavět samostatnou hru. Skull & Bones byly poprvé představeny na E3 v roce 2017 a patřily mezi největší překvapení výstavy. Mělo jít o multiplayerovou taktickou akci, která ovšem měla obsahovat i příběhovou kampaň pro jednoho hráče. Původní datum vydání bylo naplánováno na druhé pololetí 2018, později došlo k odkladu o rok.
Jenže na loňské E3 o hře nebylo ani vidu ani slechu a i když třeba na Steamu vidíme v položce datum vydání mnohoznačné „již brzy,“ s vydáním se počítá nejdříve až v příštím roce. Těžko říct, co za takto výrazným zpožděním stojí, ale Ubisoft se po nepovedeném vydání Ghost Recon 2 odkladů evidentně nebojí (viz náš článek). Sice nepochybujeme o tom, že Skull & Bones nakonec skutečně vyjdou, otázkou však je, kolik toho budou mít společného s původně prezentovanou vizí.